e-Commerce Polska Awards jest wydarzeniem organizowanym przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. W ramach konkursu nagrodzone są podmioty o szczególnym wkładzie w rozwój branży e-commerce. Jury docenia ich wizję, innowacyjność, a także sukcesy w tym sektorze. Tegoroczna edycja była już dwunastą odsłoną wydarzenia.
Podczas niej nagrodę dwukrotnie odebrali przedstawiciele spółki PKO Leasing. Reprezentowali ją Robert Szpunar, Dyrektor Biura Rozwoju Kanałów Cyfrowych i Digital, odpowiedzialny za realizację nagrodzonych projektów oraz Krzysztof Kuzara, Dyrektor Departamentu Informatyki. Podmiot otrzymał nagrodę w dwóch kategoriach.
Pierwszą z nich była Best e-banking implementation. Konkursowe jury nagrodziło w niej Portal Klienta 2.0. To platforma do kompleksowego zarządzania umowami leasingowymi. Dzięki niemu możliwa jest optymalizacja i automatyzacja obsługi dotyczących zarówno aktualnego finansowania, jak i procesu pozyskania nowych środków. Nowe funkcjonalności portalu spółka opracowuje w oparciu o potrzeby klientów i najwyższe standardy UX/UI.
Druga nagrodę przyznano w kategorii Best omnichannel tool/technology/service. Otrzymał ją PKO Leasing Online. Jest omnikanałowym i w pełni cyfrowym rozwiązaniem, które umożliwia dodanie leasingu jako formy płatności zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i internetowych. Narzędzie oprócz popularyzacji leasingu zwiększa również atrakcyjność ofert dostawców.
Źródło grafiki: PKO Leasing
500 zł
Osoby nieposiadające konta osobistego w Banku PKO BP przynajmniej od 01.01.2023.
Od 01.01.2023
Do 500 zł zwrotu
Łatwy