Pierwsze z ułatwień dotyczy bankowości internetowej i aplikacji mobilnej banku dla klientów indywidualnych. Jest nim łatwiejsza weryfikacja informacji dotyczących dwóch rodzajów płatności. Zarówno w aplikacji IKO, jak i w serwisie internetowym iPKO po wejściu w ścieżkę „Historia/Operacje na koncie” udostępnione zostają szczegóły dotyczące transakcji kartą debetową i BLIK-iem.
Informacje oprócz kwoty transakcji zawierają dane sprzedawcy i jego logo (w określonych przypadkach). Dzięki temu klient łatwiej zweryfikuje swoje wydatki. Bank pracuje nad przedstawieniem w przeglądzie kolejnych cech transakcji. Mają dotyczyć m.in. kategorii zakupowej, strony www i lokalizacji sklepu.
Bank poinformował także o wprowadzeniu nowego urządzenia sprzętowego dla klientów biznesowych. Od października mogą oni użytkować nowy token sprzętowy, który potwierdzi operacje w bankowości internetowej. Rozwiązanie nie wymaga posiadania karty kodów jednorazowych. Na stronie internetowej PKO BP znajduje się instrukcja korzystania z nowego urządzenia i szczegóły dotyczące możliwości jego zamówienia.
Jednocześnie bank przypomina, że każdy z użytkowników biznesowych może zamienić token sprzętowy na metodę mobilnej autoryzacji. Jest to najszybsza metoda potwierdzania transakcji, która nie wymaga posiadania dodatkowych urządzeń.
500 zł
Do promocji przystąpisz, jeśli nie masz konta oszczędnościowo-rozliczeniowego w Banku PKO BP od 01.01.2023 do 30.06.2025.
od 01.01.2023
– 1 raz zaloguj się do aplikacji IKO lub serwisu iPKO
– zapłać min. 1 raz kartą do konta lub BLIKIEM
Możesz otrzymać zwrot 5% wartości transakcji opłaconych kartą lub BLIKIEM w danym miesiącu kalendarzowym (do 50 zł miesięcznie).
10x50 zł
Łatwy