W najnowszej kampanii reklamowej marki odwołano się do czasów przed wprowadzeniem BLIKA, obrazując w ten sposób zmiany, jakie spowodował. W zabawny sposób ukazano, jak skomplikowane i utrudnione było wcześniej przekazywanie pieniędzy. Obecnie, dzięki życiu w Erze BLIKA, sam proces jest bardzo intuicyjny i dostępny praktycznie wszędzie. W spotach reklamowych wystąpili aktorzy Sebastian Stankiewicz i Justyna Ducka.
Kampania podkreśla, że BLIK, zmieniając zwyczaje płatnicze w Polsce, stworzył zupełnie nowe społeczeństwo — Generację BLIKA. Tworzy ją blisko 16 milionów aktywnych użytkowników systemu.
“BLIK to metoda płatności, która przyciąga ludzi z najróżniejszych grup, którzy w podobny sposób patrzą na świat. Chcą robić rzeczy po swojemu i szukają rozwiązań, aby żyć bardziej. Tak powstała Generacja BLIKA, do której należą wszystkie osoby bez względu na metrykę, zainteresowania, miejsce zamieszkania czy poziom sprawności. Korzyści, które oferuje BLIK, łączą ich i pozwalają żyć w erze nowoczesnych płatności, Erze BLIKA. Właśnie to chcieliśmy pokazać w najnowszej kampanii. Skupiliśmy się na zaletach metody, podkreślając wszechstronność jej zastosowań, i to jak zmieniła sposób realizowania transakcji” — mówi Krzysztof Ziewiec, dyrektor marketingu i PR w Polskim Standardzie Płatności, operatorze BLIKA.
Kampania reklamowa powstała we współpracy z agencjami Change Serviceplan i Spark Foundry. Wszystkie spoty zostały dodatkowo dostosowane do osób z niepełnosprawnościami i przetłumaczone na język migowy przez agencję Unmute.
1000 zł +4%
Osoby nieposiadające konta osobistego w Santander Banku Polska od co najmniej 01.11.2022.
Od 01.11.2022
1000 zł
Łatwy