zgarnijpremie.pl » Wiadomości » InfoNina Alior Banku dostępna także na chacie

InfoNina Alior Banku dostępna także na chacie

27 lipca 2023 (Aktualizacja 29.03.2024) Komentarze ok. 2 minut czytania Oceń!
Oceń:
Wojciech Wojtczak
Wojciech Wojtczak – redaktor portalu Zgarnijpremie.pl. Absolwent Dolnośląskiej Szkoły …
[email protected]

Wirtualna asystentka Alior Banku – InfoNina

Alior Bank uruchomił nowy kanał kontaktu z klientami. InfoNina, czyli wirtualna asystentka, która dotychczas stanowiła wsparcie infolinii, teraz dostępna jest także w formie chatu. W procesie wdrożenia wykorzystano umiejętności i procesy stworzone dla obsługi głosowej, które dostosowano do pisemnej formy rozmowy. W chacie zastosowano najwyższe standardy bezpieczeństwa, a samo użytkowanie jest komfortowe i intuicyjne.

InfoNina w wersji głosowej zaczęła obsługiwać klientów Alior Banku na początku 2021 roku. W początkowej fazie wykorzystywana była przede wszystkim do połączenia rozmówców z odpowiednim pracownikiem. W niedługim czasie odbierała już 100 proc. przychodzących połączeń i w znacznej części samodzielnie na nie odpowiadała.

Prawie połowa rozmów przy użyciu automatycznej asystentki

Po dwóch latach od wdrożenia bot, który jest w stanie zidentyfikować ponad 650 intencji klientów, stał się pierwszą linią wsparcia dla wielu klientów Alior Banku. Aktualnie, około 45 proc. wszystkich rozmów jest w pełni zautomatyzowanych, a asystentka osiągnęła 95 proc. skuteczności w prawidłowym dopasowaniu tematu, podczas przekierowania do doradcy. Kolejnym krokiem w rozwoju projektu jest nowy kanał kontaktu, czyli tekstowy chat, w którym rozmowy są prowadzone wyłącznie przez bota.

W ramach przygotowania procesów chatowych, znaczny zakres wiedzy i umiejętności został dostosowany pod pisemną formę rozmowy. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, w chacie zastosowano najwyższe standardy bezpieczeństwa, a samo użytkowanie jest komfortowe i intuicyjne. Dzięki przyciskom szybkiej odpowiedzi, bot jest w stanie sprawnie pokierować rozmową, aby klient jak najszybciej znalazł rozwiązanie swojego problemu.

Chat na stronie internetowej Alior Banku

W pierwszej fazie wdrożenia chat jest dostępny w przeglądarce internetowej, na stronie internetowej Alior Banku w zakładce „Kontakt” oraz na wybranych podstronach informacyjnych. Trwają prace nad implementacją InfoNiny w aplikacji mobilnej oraz bankowości internetowej. Zakres obsługi bota w przyszłości jest uzależniony od potrzeb klientów.

Przeczytaj

Czytaj więcej

Komentarze (0)

Konto Jakże Osobiste
Konto Jakże Osobiste
Premia

440 zł

Karencja

Osoby nieposiadające konta osobistego Alior Banku, walutowego, Karty Kibica od przynajmniej 3 lat.

3 lata

Warunki
  • 240 zł zwrotu za płatności mobilne w formie zwrotu po 20 zł przez 12 miesięcy.
  • 200 zł w programie Bezcenne Chwile za rejestrację karty i min. 5 płatności kartą.

(czytaj więcej)

240 zł+200 zł

Poziom trudności

Łatwy

Złóż wniosek
Przeczytaj poniżej dalszą część