zgarnijpremie.pl » Wiadomości » Zrzeszeniowe Contact Center. Banki Spółdzielcze Zrzeszenia BPS ze wspólną infolinią

Zrzeszeniowe Contact Center. Banki Spółdzielcze Zrzeszenia BPS ze wspólną infolinią

19 sierpnia 2025 Komentarze ok. 1 minuta czytania Oceń!
Oceń:
Maciej Korneluk
Humanista z serca, ekonomista z rozsądku. Pasję do promocji bankowych i ich …
[email protected]

Klienci ponad 300 banków spółdzielczych z Grupy BPS będą mieli jedną infolinię. Powstaje Zrzeszeniowe Contact Center.

Zrzeszeniowe Contact Center

Zrzeszeniowe Contact Center jest jednym z projektów Grupy BPS, o którym mówi się od dłuższego czasu. Jego realizacja odbywać się ma w ramach Umowy Zrzeszenia. Prace nad projektem rozpoczęły się w lipcu bieżącego roku. Ich zakończenie planowane jest na grudzień 2026 roku.

„Zrzeszeniowe Contact Center to ważny element dążenia do ujednolicenia standardów obsługi klienta w całym Zrzeszeniu. Wraz z rozwojem kanałów elektronicznych, możliwość kontaktu z bankiem o dowolnej porze, każdego dnia tygodnia, staje się rynkowym standardem” – podkreśla Tomasz Gromada, wiceprezes zarządu Banku BPS, który jest koordynatorem projektu.

Jedna infolinia dla klientów

W założeniach projektu konsultanci infolinii mają służyć użytkownikom bankowości internetowej i mobilnej wsparciem w sytuacjach awaryjnych. Mowa nie tylko o pomocy w przypadku zablokowania dostępu do bankowości elektronicznej, czy pomocy z samym logowaniem. Klienci Banków Spółdzielczych Grupy BPS uzyskają również pomoc w przypadku gdy podejrzewają, że padli ofiarą cyberprzestępców.

Oprócz korzyści dla klientów jednolita infolinia pomoże także poszczególnym bankom zrzeszenia w optymalizacji kosztów. Wyzwaniem technologicznym będzie jednak dostosowanie jej do różnych systemów centralnych i rozwiązań bankowości elektronicznej, które stosują członkowie zrzeszenia.

Operatorem infolinii ma być firma ITCARD, która od lat jest związana z sektorem bankowości spółdzielczej.

Źródło grafiki: Bank BPS


Czytaj więcej

TAG:

Komentarze (0)

CitiKonto Citibank
CitiKonto Citibank
Premia

320 zł

Karencja

Nowy klient, który nie posiada konta osobistego lub rachunku oszczędnościowego w Banku CIti Handlowym od 30.06.2023.

od 30.06.2023

Warunki
  • 20 zł za założenie CitiKonta z wyrażonymi zgodami marketingowymi;
  • 300 zł za min. 2 000 zł wpływów z wynagrodzenia w każdym z 2 kolejnych miesięcy po zawarciu umowy;
  • 6,6% do 100 000 zł za min. 3 płatności Apple Pay lub Goole Pay na łączną sumę min. 300 zł oraz min. 2 000 zł wpływów zewnętrznych z dowolnego tytułu w każdym z 4 miesięcy oprocentowania.

(czytaj więcej)

6,6% +320 zł

Poziom trudności

Łatwy

Złóż wniosek
Przeczytaj poniżej dalszą część