150 zł premii z Kontem Jakże Osobistym w Alior Banku
Promocja skierowana jest do nowych klientów banku, to znaczy takich, którzy nie posiadali Konta Osobistego w Alior Banku od 10.06.2018 . Posiadanie konta oszczędnościowego, konta firmowego, konta oszczędnościowego walutowego nie wyklucza uczestnika z Promocji.
***
Warunek aktywności polega na tym, abyś w okresie 60 dni od zawarcia umowy na Konto Jakże Osobiste (nie później niż do 20.10.2019) uzyskał wpływ na konto na łączną sumę co najmniej 1000 zł oraz wykonał co najmniej trzy płatności bezgotówkowe*.
*Płatność bezgotówkową Alior rozumie jako transakcje dokonane kartą debetową do Konta lub Blikiem w sklepach stacjonarnych lub przez Internet, zaksięgowane przez Bank na Koncie, z zastrzeżeniem, że transakcje nie będą obejmować transakcji z następującymi kodami MCC:
[7995] – kasyna oraz zakłady bukmacherskie i im podobne;
[8999] – profesjonalne usługi, nieklasyfikowane pod innymi kodami MCC, o ile płatność zidentyfikowana jest jako zagraniczna (country code inny niż Polska);
[4111] – m.in. usługi transportowe;
[6012] – instytucje finansowe;
[6211] – brokerzy ubezpieczeniowi;
[6051] – przekazy pieniężne w instytucjach finansowych:
[4829] – internetowe przekazy pieniężne;
[4900] – narzędzia elektryczne, gazowe, sanitarne i wodne.
Promocja trwa 10.06.2019 do 22.07.2019.
O przyznaniu premii w wysokości 150 zł zostaniesz powiadomiony do 30.11.2019 za pośrednictwem wiadomości e-mail, wysłanej na adres podany podczas rejestracji w serwisie aliorbankKJO3.zgarnijpremie.pl. Od momentu uzyskania potwierdzenia spełnienia warunków nieprzyznania premii Alior przekaże Ci nagrodę w ciągu 14 dni.
***
Cześć miałem taki przypadek że zarejestrowałem się na stronie następnie po otrzymaniu linku rozpocząłem proces składania wniosku uzupełniłem wszystkie formatki ale w ostatnim etapie przy video weryfikacji proces został przerwany z uwagi na problemy techniczne używałem przeglądarki Explorer i otrzymałem maila twój wniosek został odrzucony czy wyklucza mnie to z promocji bo mój mail już raz został zarejestrowany czy też mogę ponownie przejść cała procedurę?
Cześć Robercie! W takim przypadku istnieją dwa rozwiązania: możesz skontaktować się z infolinią Banku, aby uzyskać informację czy wniosek wpadł już do ich bazy, albo złożyć ponownie wniosek, zakładając wcześniej nowy profil w ZP, ale już innym mailem. W przypadku pojawienia się dodatkowych pytań zachęcam do kontaktu na: [email protected] 🙂
Czy adres mailowy można podać tylko raz? Jeśli chce założyć konto dla siebie i rodzicow, podczas gdy rodzice nie maja skrzynki mailowej, mogę podać swój?
Nie mogę znaleźć informacji w regulaminie na ten temat.
Podczas rejestracji w promocji konkretnego adresu mailowego można użyć tylko raz. Każda kolejna rejestracja musi zawierać inny adres. Pozdrawiam