Właśnie powróciła promocja z premią 200 zł z Kontem Przekorzystym Banku Pekao!

Właśnie powróciła jedna z najpopularniejszych promocji ostatnich miesięcy! Premia 200 zł z Kontem Przekorzystnym Banku Pekao!

Premia 200 zł z Kontem Przekorzystnym Banku Pekao.

200 zł z kontem
Powróciła premia 200 zł z Kontem Przekorzystnym Banku Pekao

Kto może skorzystać z promocji?

Promocja skierowana jest do nowych klientów banku, którzy od 01.01.2019 do 31.12.2019 (cały zeszły rok) nie posiadali ani nie współposiadali żadnego produktu dla klienta indywidualnego w Banku Pekao.

Jak zgarnąć premię 200 zł z Kontem Przekorzystnym?

  1. Najpóźniej do 31.03.2020 złóż wniosek online o otwarcie Konta Przekorzystnego wraz z Kartą lub aplikacją PeoPay za pomocą strony promocyjnej. Pamiętaj, że aby ubiegać się o pełną wysokość premii 200 (nie 100 ) na etapie wypełniania wniosku, jako sposób zawarcia umowy, wybierz opcję z wykorzystaniem biometrii (selfie) lub poprzez aplikację mobilną PeoPay;
  2. Premia maksymalna w wysokości 200 zł podzielona jest na 2 nagrody po 100 :
  • aby zgarnąć pierwsze 100 zł: do końca pierwszego miesiąca kalendarzowego po miesiącu podpisania umowy zapewnij jednorazowy wpływ na Konto w wysokości min500  (z wyłączeniem wpłat gotówki, wpływów z tytułu rozliczenia depozytów terminowych lub udzielonych kredytów i pożyczek oraz przelewów wewnętrznych pomiędzy rachunkami własnymi klientów) oraz wykonaj minjedną transakcję bezgotówkową na dowolną kwotę za pomocą karty debetowej wydanej do Konta lub za pomocą aplikacji PeoPay (poprzez dokonanie zapłaty za nabywane towary lub usługi).
  • aby zgarnąć drugie 100 zł powtórz te same czynności dodatkowo przez 3 kolejne miesiące (w sumie 4 razy).

 

Złóż wniosek i weź udział w promocji!

Czas trwania promocji?

Promocja trwa od 07.01.2020 do 31.03.2020.

Nagroda

Wypłata pierwszej premii w wysokości 100  nastąpi do końca drugiego pełnego miesiąca kalendarzowego następującego po dniu przystąpienia do Promocji w formie przelewu na promocyjne Konto. Natomiast kolejne 100 otrzymasz najpóźniej do 31.07.2020.

Pamiętaj, że do otrzymania nagród musisz posiadać wciąż aktywne konto otwarte w promocji.

Dodatkową nagrodą poza premią pieniężną jest możliwość ulokowana środków na Koncie Oszczędnościowym 3% przez 6 miesięcy i do kwoty 30 000 zł! Z oferty tej możesz skorzystać otwierając konto oszczędnościowe najpóźniej do 31.03.2020.

***

Czy Konto Przekorzystne faktycznie jest darmowe?

Prowadzenie Konta Przekorzystnego będzie faktycznie darmowe, jeśli zasilisz je kwotą min. 500 zł miesięcznie oraz wykonasz co najmniej jedną płatność kartą lub PeoPay. W przeciwnym razie bank pobierze opłatę w wysokości 6 zł miesięcznie za prowadzenie konta oraz 3 zł za kartę debetową. Jeśli jednak nie ukończyłeś 26 roku życia, wówczas prowadzenie Konta Przekorzystnego z Karta będzie dla Ciebie bezpłatne bezwarunkowo.

0 zł za przewalutowanie!

Gwarancja niskich kursów przy płatnościach kartą za granicą, rozliczanych w ramach środków w PLN, dostępnych na Koncie Przekorzystnym możliwa jest dzięki karcie rewolucyjnej Mastercard Debit FX i polega na rozliczeniu płatności po kursach organizacji płatniczej Mastercard bez dodatkowych prowizji banku za przewalutowanie i bez doliczania marży banku do kursu wymiany.

(Nie dotyczy to sytuacji, gdy klient akceptuje przewalutowanie transakcji po kursie oferowanym w punkcie zlecenia płatności. Gwarancja nie obejmuje poziomu kursów Mastercard, które mogą wzrastać lub spadać.)

Zobacz, jak zgarnąć 150 zł łatwej premii w promocji eKonta osobistego od mBank!

150 zł łatwej premii

Dokumenty

Regulamin promocji 200 zł
Regulamin promocji 3% na Koncie Oszczędnościowym
Tabela Opłat i Prowizji
Regulamin rachunków bankowych Banku Pekao S.A.

PODZIEL SIĘ

2 KOMENTARZE

  1. Pekao słabo płaci , nam (4 rachunki) nie wypłacił 2 bonusu po 100 pln, choc termin minął 15.01.2020.
    Sytuacja dotyczy wielu rachunków, temat nagłosniony na forum

    • Dzień dobry,
      jeśli zdarzyła się Panu taka sytuacja, to polecamy zgłosić oficjalną reklamację do Banku, który jest organizatorem promocji: https://www.pekao.com.pl/o-banku/reklamacje/klient-indywidualny.html.

      „§ 3. Reklamacje mogą być składane przez Klienta:
      1) w formie pisemnej – osobiście w Jednostce Banku, za pośrednictwem Doradcy
      Finansowego (w przypadku Klientów Xelion) albo przesyłką pocztową,
      2) ustnie – osobiście do protokołu podczas wizyty w Jednostce Banku bądź w Punkcie
      Obsługi Klienta Xelion (w przypadku Klientów Xelion),
      3) telefonicznie za pośrednictwem infolinii Banku, a Klienci Xelion także za
      pośrednictwem konsultanta TeleXelion,
      4) w przypadku Klientów, z którymi Bank zawarł odrębną umowę o obsługę zleceń
      składanych telefonicznie – podczas rejestrowanej rozmowy telefonicznej na numer
      wskazany w tej umowie,
      5) za pośrednictwem poczty elektronicznej w Pekao24, a w przypadku Klientów Xelion
      także za pośrednictwem poczty elektronicznej w Serwisie”

SKOMENTUJ

Please enter your comment!
Please enter your name here