Właśnie powróciła jedna z najpopularniejszych promocji ostatnich miesięcy! Premia 200 zł z Kontem Przekorzystnym Banku Pekao! Bez wychodzenia z domu!
Premia 200 zł z Kontem Przekorzystnym Banku Pekao.
Powróciła premia 200 zł z Kontem Przekorzystnym Banku Pekao
Kto może skorzystać z promocji?
Promocja skierowana jest do nowych klientów banku, którzy od 01.01.2019 do 31.04.2020 nie posiadali ani nie współposiadali żadnego produktu dla klienta indywidualnego w Banku Pekao.
Jak zgarnąć premię 200złz Kontem Przekorzystnym?
Najpóźniej do 20.05.2020złóżwniosek online o otwarcie Konta Przekorzystnego wraz z Kartą lub aplikacją PeoPay za pomocą strony promocyjnej. Pamiętaj, że aby ubiegać się o pełną wysokość premii 200zł (nie 100zł) na etapie wypełniania wniosku, jako sposób zawarcia umowy, wybierz opcję z wykorzystaniem biometrii (selfie) lub poprzez aplikację mobilną PeoPay;
Premia maksymalna w wysokości 200 zł podzielona jest na 2 nagrody po 100zł:
aby zgarnąć pierwsze 100 zł: do końca pierwszego miesiąca kalendarzowego po miesiącu podpisania umowy zapewnijjednorazowy wpływ na Konto w wysokości min. 500zł (z wyłączeniem wpłat gotówki, wpływów z tytułu rozliczenia depozytów terminowych lub udzielonych kredytów i pożyczek oraz przelewów wewnętrznych pomiędzy rachunkami własnymi klientów) oraz wykonajmin. jednątransakcjębezgotówkową na dowolną kwotę za pomocą karty debetowej wydanej do Konta lub za pomocą aplikacji PeoPay (poprzez dokonanie zapłaty za nabywane towary lub usługi).
aby zgarnąć drugie 100 zł powtórz te same czynności dodatkowo przez 3 kolejne miesiące (w sumie 4 razy).
Wypłata pierwszej premii w wysokości 100zł nastąpi do końca drugiego pełnego miesiąca kalendarzowego następującego po dniu przystąpienia do Promocji w formie przelewu na promocyjne Konto. Natomiast kolejne 100zł otrzymasz najpóźniej do 30.08.2020.
Pamiętaj, że do otrzymania nagród musisz posiadać wciąż aktywne konto otwarte w promocji.
2,5% na Koncie Oszczędnościowym Banku Pekao
Dodatkową motywacją do założenia Konta Przekorzystnego w promocji jest możliwość skorzystania z Konta Oszczędnościowego z oprocentowaniem 2,5% przez 4 miesiące i do kwoty 30 000 zł!
Warunek skorzystania z tego oprocentowania jest ten sam, co promocji 200 zł – należy być nowymklientem w rozumieniu regulaminu. To znaczy, że nie posiadaliśmy ani nie współposiadaliśmy w okresie od 01.01.2019 do 31.04.2020 konta płatniczego, oszczędnościowego lub lokaty terminowej w Banku Pekao.
Pekao słabo płaci , nam (4 rachunki) nie wypłacił 2 bonusu po 100 pln, choc termin minął 15.01.2020.
Sytuacja dotyczy wielu rachunków, temat nagłosniony na forum
„§ 3. Reklamacje mogą być składane przez Klienta:
1) w formie pisemnej – osobiście w Jednostce Banku, za pośrednictwem Doradcy
Finansowego (w przypadku Klientów Xelion) albo przesyłką pocztową,
2) ustnie – osobiście do protokołu podczas wizyty w Jednostce Banku bądź w Punkcie
Obsługi Klienta Xelion (w przypadku Klientów Xelion),
3) telefonicznie za pośrednictwem infolinii Banku, a Klienci Xelion także za
pośrednictwem konsultanta TeleXelion,
4) w przypadku Klientów, z którymi Bank zawarł odrębną umowę o obsługę zleceń
składanych telefonicznie – podczas rejestrowanej rozmowy telefonicznej na numer
wskazany w tej umowie,
5) za pośrednictwem poczty elektronicznej w Pekao24, a w przypadku Klientów Xelion
także za pośrednictwem poczty elektronicznej w Serwisie”
Poczekaj!
Chcesz być na bieżąco z promocjami bankowymi? Zapisz się do newslettera, a wtedy żadna fajna oferta Ci nie ucieknie!
Pekao słabo płaci , nam (4 rachunki) nie wypłacił 2 bonusu po 100 pln, choc termin minął 15.01.2020.
Sytuacja dotyczy wielu rachunków, temat nagłosniony na forum
Dzień dobry,
jeśli zdarzyła się Panu taka sytuacja, to polecamy zgłosić oficjalną reklamację do Banku, który jest organizatorem promocji: https://www.pekao.com.pl/o-banku/reklamacje/klient-indywidualny.html.
„§ 3. Reklamacje mogą być składane przez Klienta:
1) w formie pisemnej – osobiście w Jednostce Banku, za pośrednictwem Doradcy
Finansowego (w przypadku Klientów Xelion) albo przesyłką pocztową,
2) ustnie – osobiście do protokołu podczas wizyty w Jednostce Banku bądź w Punkcie
Obsługi Klienta Xelion (w przypadku Klientów Xelion),
3) telefonicznie za pośrednictwem infolinii Banku, a Klienci Xelion także za
pośrednictwem konsultanta TeleXelion,
4) w przypadku Klientów, z którymi Bank zawarł odrębną umowę o obsługę zleceń
składanych telefonicznie – podczas rejestrowanej rozmowy telefonicznej na numer
wskazany w tej umowie,
5) za pośrednictwem poczty elektronicznej w Pekao24, a w przypadku Klientów Xelion
także za pośrednictwem poczty elektronicznej w Serwisie”