zgarnijpremie.pl » Wiadomości » Ułatwienie dla użytkowników aplikacji iPKO biznes

Ułatwienie dla użytkowników aplikacji iPKO biznes

4 kwietnia 2024 (Aktualizacja 04.04.2024) Komentarze ok. 1 minuta czytania Oceń!
Oceń:
Maciej Korneluk
Humanista z serca, ekonomista z rozsądku. Pasję do promocji bankowych i ich …
[email protected]

Duże ułatwienie dla biznesowych użytkowników aplikacji mobilnej PKO BP stało się faktem. Nie trzeba już wypisywać wszystkich danych odbiorcy przelewu przy zleceniu do zapisanego kontrahenta.

Szybsze wykonanie krajowych przelewów

Nowa funkcjonalność znacznie uprości proces wykonywania regularnych przelewów do stałych kontrahentów. Przy transakcji do zapisanego kontrahenta wystarczy, że wybierze się jego nazwę z listy. Znajduje się ona pod niebieską ikonką obok pola “nazwa i adres kontrahenta”. Klient może również zacząć wpisywać jego nazwę. Uruchomi wtedy opcję szybkiego wyszukiwania i będzie mógł znaleźć interesującego go odbiorcę. Nowego odbiorcę do listy kontrahentów można dodać w serwisie iPKO biznes.

Przelewy w iPKO biznes

Bank przypomina, że w iPKO biznes funkcjonują trzy rodzaje przelewów: przelew krajowy, na rachunek własny oraz przelew do kontrahenta zaufanego. Omawiany powyżej przykład przelewu krajowego można zrealizować także w trybie natychmiastowym (Express Elixir). Przelewy do kontrahenta zaufanego wykonywane są bez dodatkowej autoryzacji. Domyślny limit dzienny dla wszystkich rodzajów przelewów to 100 tys. zł.

To nie koniec nowości. Już wkrótce w iPKO biznes mają zostać uruchomione kolejne nowe usługi: ponawianie i zwrot przelewu z historii rachunku.

Źródło grafiki: Aktualności PKO BP


Czytaj więcej

Komentarze (0)

Konto za Zero
Konto za Zero
Premia

500 zł

Karencja

Do promocji przystąpisz, jeśli nie masz konta oszczędnościowo-rozliczeniowego w Banku PKO BP od 01.01.2023 do 30.06.2025.

od 01.01.2023

Warunki
  • Do 30 września 2025 otwórz konto wraz z kartą online lub w placówce PKO BP;
  • podczas otwierania konta kod promocji: BONUS3;
  • w każdym z kolejnych 10 miesięcy kalendarzowych:

– 1 raz zaloguj się do aplikacji IKO lub serwisu iPKO
– zapłać min. 1 raz kartą do konta lub BLIKIEM

Możesz otrzymać zwrot 5% wartości transakcji opłaconych kartą lub BLIKIEM w danym miesiącu kalendarzowym (do 50 zł miesięcznie).

10x50 zł

Poziom trudności

Łatwy

Złóż wniosek
Przeczytaj poniżej dalszą część