Raport „Marka i Marketer Roku” jest zestawieniem wydawanym przez redakcję Media Marketing Polska. Zawiera firmy, które w danym roku organizatorzy uznali za prezentujące najwyższy poziom komunikacji marketingowej. Swoją decyzję podejmują oni na podstawie analizy danych udostępnionych m.in. przez: Euromonitor, Gemius/PBI, IDC, IQVIA, NielsenIQ, Publicis Groupe, Samar, Statista, Wavemaker.
Jedyną instytucją finansową, która została ujęta w zestawieniu jest VeloBank. Został on doceniony jako „wzorowo prowadzona marka”. W uzasadnieniu decyzji eksperci zwrócili uwagę na jej siłę, którą stworzył bankowy zespół. Podkreślono też dużą aktywność reklamową firmy od początku jej obecności na rynku.
„Każdego roku rozwijamy marketing VeloBanku w duchu love brandu. Podjęliśmy się wyzwania, bo wierzymy, że sektor finansowy potrzebuje wyrazistych i spójnych działań skupionych na satysfakcji oraz wygodzie klientów. Jesteśmy dynamiczni, stale aktualizujemy wiedzę o potrzebach rynku, rozmawiamy z konsumentami o tym, jaki powinien być współczesny bank. Wyróżnienie VeloBanku w raporcie „Marka i Marketer Roku” traktujemy jako zobowiązanie, by podtrzymywać ten kierunek, bo wiemy, że wybraliśmy dobrze” – wskazuje Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku.
Autorzy zestawienia wskazali również na rolę, którą pełni ambasadorka marki — aktorka kinowa i telewizyjna, Magdalena Różczka. Oprócz udziału w spotach i kreacjach reklamowych jest aktywna społecznie. Często zabiera też głos na temat testowanych przez nią bankowych produktów.
Pakiet Medyczny (zniżka)
Zniżki wymagają uczestnictwa w VeloKorzyściach.
brak
Cena bez zniżki:
Wariant indywidualny 108 zł / Wariant rodzinny 414 zł
Cena ze zniżką:
Poziom I – Wariant indywidualny 36 zł / Wariant rodzinny 138 zł
Poziom II – Wariant indywidualny 36 zł / Wariant rodzinny 138 zł
Poziom III – Wariant indywidualny 18 zł / Wariant rodzinny 99 zł
Poziom IV – Wariant indywidualny 0 zł / Wariant rodzinny 69 zł
Nawet 0 zł za Pakiet Medyczny
Łatwy