Problemy zgłaszane przez użytkowników bankowości elektronicznej zaczęły napływać do serwisu Downdetector.pl już w nocy 6 sierpnia. Wśród zgłoszeń dominowały te dotyczące problemów z zalogowaniem się do aplikacji IKO i bankowości internetowej. Utrudnienia utrzymywały się także w porannych godzinach 7 sierpnia. Internauci komunikowali o nich również w internetowych profilach banku na portalach społecznościowych.
Do tego typu informacji przekazywanych za pośrednictwem portalu X odniósł się PKO BP. Po godzinie 12:00 na koncie instytucji pojawił się komunikat. Bank potwierdził w nim wcześniejsze występowanie losowych utrudnień w logowaniu użytkowników do systemów bankowości elektronicznej. Zapewnił także, że obecnie wszystkie systemy działają w sposób poprawny i przeprosił za utrudnienia.
Początek sierpnia nie jest najłatwiejszym czasem dla klientów PKO BP. Przypomnijmy, że niedawno informowaliśmy o nietypowej awarii w banku. W wyniku błędu systemowego z kont części klientów biznesowych pobrane zostały prowizje w kwotach przekraczających miliard złotych. Pozostaje wierzyć, że limit utrudnień występujących w najbliższym czasie został dla klientów PKO BP wyczerpany.
500 zł
Osoby nieposiadające konta osobistego w Banku PKO BP przynajmniej od 01.01.2023.
Od 01.01.2023
Do 500 zł zwrotu
Łatwy