zgarnijpremie.pl » Wiadomości » Problemy klientów PKO BP. Bank wydał komunikat

Problemy klientów PKO BP. Bank wydał komunikat

7 sierpnia 2024 Komentarze ok. 1 minuta czytania Oceń!
Oceń:
Maciej Korneluk
Humanista z serca, ekonomista z rozsądku. Pasję do promocji bankowych i ich …
[email protected]

Od wczorajszej nocy w serwisie Downdetector masowo przybywało zgłoszeń o problemach klientów PKO BP. Instytucja odniosła się do informacji klientów.

Awaria w PKO BP

Problemy zgłaszane przez użytkowników bankowości elektronicznej zaczęły napływać do serwisu Downdetector.pl już w nocy 6 sierpnia. Wśród zgłoszeń dominowały te dotyczące problemów z zalogowaniem się do aplikacji IKO i bankowości internetowej. Utrudnienia utrzymywały się także w porannych godzinach 7 sierpnia. Internauci komunikowali o nich również w internetowych profilach banku na portalach społecznościowych.

Odpowiedź banku

Do tego typu informacji przekazywanych za pośrednictwem portalu X odniósł się PKO BP. Po godzinie 12:00 na koncie instytucji pojawił się komunikat. Bank potwierdził w nim wcześniejsze występowanie losowych utrudnień w logowaniu użytkowników do systemów bankowości elektronicznej. Zapewnił także, że obecnie wszystkie systemy działają w sposób poprawny i przeprosił za utrudnienia.

Początek sierpnia nie jest najłatwiejszym czasem dla klientów PKO BP. Przypomnijmy, że niedawno informowaliśmy o nietypowej awarii w banku. W wyniku błędu systemowego z kont części klientów biznesowych pobrane zostały prowizje w kwotach przekraczających miliard złotych. Pozostaje wierzyć, że limit utrudnień występujących w najbliższym czasie został dla klientów PKO BP wyczerpany.


Czytaj więcej

Komentarze (0)

Konto za Zero
Konto za Zero
Premia

500 zł

Karencja

Do promocji przystąpisz, jeśli nie masz konta oszczędnościowo-rozliczeniowego w Banku PKO BP od 01.01.2023 do 30.06.2025.

od 01.01.2023

Warunki
  • Do 30 września 2025 otwórz konto wraz z kartą online lub w placówce PKO BP;
  • podczas otwierania konta kod promocji: BONUS3;
  • w każdym z kolejnych 10 miesięcy kalendarzowych:

– 1 raz zaloguj się do aplikacji IKO lub serwisu iPKO
– zapłać min. 1 raz kartą do konta lub BLIKIEM

Możesz otrzymać zwrot 5% wartości transakcji opłaconych kartą lub BLIKIEM w danym miesiącu kalendarzowym (do 50 zł miesięcznie).

10x50 zł

Poziom trudności

Łatwy

Złóż wniosek
Przeczytaj poniżej dalszą część