BLIK zbliżeniowy umożliwia wygodne płacenie telefonem w terminalach płatniczych. Metoda nie wymaga używania karty, ani wpisywania kodu. Popularność funkcji odzwierciedlają statystyki jej użycia. Tylko do końca pierwszego kwartału 2025 roku zrealizowano w ten sposób prawie 73 mln transakcji. To aż o 86 proc. więcej niż rok wcześniej. Te statystyki wkrótce mogą się znów poprawić. Wszystko za sprawą kampanii „Poczuj chemię do BLIKA”.
W ramach konkursu od 14 lipca każdy, nowy użytkownik, który aktywuje usługę po raz pierwszy od czerwca 2024 roku, ma szansę otrzymać czek BLIK o wartości 100 zł. By z niej skorzystać, należy zarejestrować się na stronie konkursu i przekazać w ramach opłaty rejestracyjnej złotówkę na rzecz Fundacji Uniwersytet Dzieci.
Następnie należy wykonać trzy transakcje zbliżeniowe BLIKIEM na kwotę minimum 10 zł, każdą z nich innego dnia. Czek BLIK trafi do pierwszych 40 tys. uczestników, którzy spełnią wymagane warunki.
Oferta skierowana jest do klientów sześciu banków. Chodzi o Alior Bank, ING Bank Śląski, Bank Millennium, Santander Bank Polska, mBank oraz PKO Bank Polski. W akcji mogą wziąć udział osoby, które od 1 czerwca 2025 roku nie realizowały transakcji zbliżeniowych BLIKIEM.
Źródło grafiki: BLIK
800 zł + 5,5%
Klienci, którzy nie posiadają konta osobistego Banku Millennium od 01.01.2021.
Od 01.01.2021
600 zł +200 zł
Łatwy