Testy nowej funkcjonalności w aplikacji i serwisie Revolut rozpoczęły się już w październiku tego roku. Wtedy to część klientów uzyskała możliwość zapłaty w ten sposób za zakupy online lub w sklepie stacjonarnym oraz dokonania wypłaty z bankomatu. Revolut zapowiedział, że w przypadku pozytywnych efektów testów płatności BLIK zostaną udostępnione wszystkim klientom jeszcze w tym roku.
W najnowszym komunikacie firma potwierdziła udostępnienie funkcjonalności dla swoich klientów. Mogą oni dokonać zapłaty BLIKIEM w całym krajowym e-commerce, a także na wielu zagranicznych platformach zakupowych. Oprócz tego dostępne są dla nich płatności stacjonarne w terminalach, a także transakcje w bankomatach.
Revolut zaznacza, że dla większości klientów nowa funkcjonalność będzie dostępna do końca dzisiejszego dnia. Jednak zgodnie z treścią komunikatu prasowego „stopniowy roll-out, zanim obejmie wszystkich klientów, może potrwać jeszcze 2–3 tygodnie”.
BLIK to rozwiązanie płatnicze stworzone przez Polski Standard Płatności (PSP). Współpraca z Revolut jest kolejnym ważnym krokiem w międzynarodowej ekspansji rozwiązania. Obecnie korzysta z niego globalnie ponad 17 mln użytkowników. Także dla Revolut współpraca może się okazać kluczowa w kontekście umocnienia swojej pozycji na rynku w Polsce. Firma zapowiadała wcześniej, że chciałaby stać się dla Polaków bankiem pierwszego wyboru.
50 zł + Plan Revolut Premium za 0 zł
Osoby nieposiadające wcześniej konta w Revolut.
Nowy klient
0 zł za Plan Premium przez 3 miesiące
Bardzo łatwy