mBank konsekwentnie rozwija ilość udostępnianych klientom rozwiązań płatniczych. Do tej pory znajdowały się w niej między innymi opaski płatnicze i naklejki, a także możliwość korzystania z płatności mobilnych m.in. Garmin Pay, Xiaomi Pay, czy Amazfit. Dzięki współpracy z Mastercard i Wearpay dojdzie do nich także nowoczesny pierścień płatniczy.
To urządzenie, które podobnie jak karta, działa w technologii zbliżeniowej NFC. Co ważne, nie jest konieczne jego ładowanie, ani bezpośrednie połączenie z telefonem. Wystarczy jednorazowe połączenie z bankową aplikacją. Chcąc zapłacić z użyciem pierścienia, wystarczy zbliżyć go do terminala. Płatności w kwocie powyżej 100 zł będą wymagać dodatkowego potwierdzenia kodem PIN na terminalu.
Pierścienie dostępne są w różnych rozmiarach i dwóch wariantach kolorystycznych – czarnym i białym. Ich dystrybucja dla obecnych klientów mBanku rozpocznie się 2 czerwca. Od 17 czerwca pierścień będzie dostępny również dla nowych klientów. Od tego dnia będzie go można także zakupić poprzez stronę partnera Wearpay. Cena po uwzględnieniu zniżki dla klientów mBanku to 199 zł.
Za całość wdrożenia od strony technicznej odpowiada zespół WearPay, będący częścią venture buildera The Heart. Pierścienie płatnicze wcześniej zadebiutowały w Czechach i na Słowacji, gdzie mBank wprowadził je już rok temu.
870 zł + 6%
Klienci, którzy nie posiadali konta osobistego w mBanku od przynajmniej 01.01.2022.
Od 01.01.2022
870 zł
Łatwy