zgarnijpremie.pl » Wiadomości » Odświeżona aplikacja mobilna Banku Millennium. Korzystają z niej już pierwsi klienci

Odświeżona aplikacja mobilna Banku Millennium. Korzystają z niej już pierwsi klienci

17 czerwca 2024 Komentarze ok. 2 minut czytania Oceń!
Oceń:
Maciej Korneluk
Humanista z serca, ekonomista z rozsądku. Pasję do promocji bankowych i ich …
[email protected]

Bank Millennium reaguje na postulaty swoich klientów. By sprostać ich oczekiwaniom, udostępnia nową wersję aplikacji mobilnej. Z rozwiązania mogą korzystać już pierwsi klienci banku.

Najważniejsze zmiany w aplikacji mobilnej

Główną ideą zmian w aplikacji mobilnej jest udoskonalenie procesu obsługi. Z tego powodu boczne elementy panelu nawigacji zostały przeniesione do ikon na dole. Dzięki temu wszystkie najważniejsze elementy będą się znajdowały w zasięgu kciuka użytkownika. Bank uporządkował również zawartość poszczególnych sekcji. Odświeżono także strony produktowe i dodano do nich przydatne funkcje. W lewym górnym rogu umieszczono również sekcję profilową. To rozwiązanie umożliwia łatwy dostęp do edycji danych klienta, a także szybkie przełączenie na profil firmowy. W sekcji profilowej dostępne jest także nawiązanie kontaktu z konsultantem.

Ewolucja zamiast rewolucji

W Banku Millennium podkreślają, że wszelkie wprowadzane zmiany są zawsze poprzedzane badaniami, w których biorą udział klienci. By łatwiej było im się do nich przyzwyczaić, przeprowadzane są stopniowo.

„Zgodnie z oczekiwaniami naszych klientów postawiliśmy na ewolucję zamiast rewolucji. Zmieniamy elementy aplikacji w zgodzie z najnowszymi rynkowymi trendami i standardami. Nawet jeśli produkty, które oferujemy, bywają nieco bardziej złożone, to sama aplikacja bankowa powinna być równie prosta i intuicyjna jak szereg innych, z których korzystamy na co dzień. Cieszy nas, że ten cel udaje się konsekwentnie realizować, a nasze pomysły spotykają się z uznaniem i pozytywnym odbiorem. Przeprowadziliśmy wiele badań z użytkownikami, żeby mieć pewność, że zmiany, które proponujemy, są zgodne z ich potrzebami i wznoszą aplikację na jeszcze wyższy poziom” – mówi Halina Karpińska, dyrektorka Departamentu Bankowości Elektronicznej Banku Millennium.

Nowa wersja aplikacji udostępniana jest w pierwszej kolejności klientom, którzy dopiero zawierają umowę z bankiem. Dla dotychczasowych użytkowników proces jej wprowadzania będzie rozłożony w czasie. Wprowadzanie nowej aplikacji zakończy się w sierpniu bieżącego roku.

Źródło grafiki: Informacje prasowe Banku Millennium.


Czytaj więcej

Komentarze (0)

Konto Millennium 360º
Konto Millennium 360º
Premia

650 zł + 6,25%

Karencja

Klienci, którzy nie posiadają konta osobistego Banku Millennium od 01.01.2021.

Od 01.01.2021

Warunki
  • 250 zł za otwarcie konta, logowanie do aplikacji mobilnej, zapewnienie w ciągu 10 dni od otwarcia konta min. 1000 zł wpływu i jedną płatność kartą/BLIK;
  • 250 zł za zalogowanie się do aplikacji oraz wydanie kartą/BLIK min 500 zł, min. jedno logowanie do aplikacji mobilnej i zapewnienie min. 1000 zł wpływów w każdym z 5 miesięcy ;
  • 150 zł za zapewnienie min. 1000 zł wpływów pochodzących z wynagrodzenia, renty, emerytur przynajmniej w 2 z 3 miesięcy.

(czytaj więcej)

250 zł/250 zł/150 zł

Poziom trudności

Łatwy

Złóż wniosek
Przeczytaj poniżej dalszą część