Wspólne działanie Twisto z platformą Comfino pomogło udostępnić odroczone płatności kolejnej grupie konsumentów. Od teraz można z nich skorzystać podczas zakupów w jednym z 74 salonów jubilerskich Briju. Co więcej, nie wymaga to od nich posiadania karty Twisto oraz instalowania aplikacji mobilnej.
„Wprowadzenie odroczonych płatności w salonach stacjonarnych jest możliwe dzięki ścisłej współpracy z naszymi partnerami: platformą integrującą nowoczesne formy płatności Comfino oraz polską marką jubilerską Briju. Wspólnie stworzyliśmy rozwiązanie odpowiadające realnym potrzebom klientów, którzy oczekują wygodnych i elastycznych opcji finansowania również podczas zakupów offline. Zapewniliśmy im prosty i szybki proces oraz minimum formalności, przenosząc doświadczenia dostępne do tej pory wyłącznie w internecie do punktów stacjonarnych” – mówi Ula Kasperska, Head of Sales and Business Development w Twisto.
Dostępne są dwie możliwości odroczenia płatności: klasyczne odłożenie na 30 dni (BNPL) lub rozłożenie spłaty na 3 raty. Proces skorzystania z odroczonej płatności w salonach Briju jest prosty i szybki. Podczas zakupu wystarczy poinformować o tym sprzedawcę. Ten zainicjuje działanie w systemie sprzedażowym, a klient otrzyma SMS i mail z linkiem do krótkiego formularza. Po jego wypełnieniu następuje finalizacja transakcji. Dodatkowo klient otrzymuje mailowe i SMS-owe przypomnienie o płatności.
50 zł
Klienci nie posiadający wcześniej karty Twisto.
Dożywotnia
50 zł w gotówce
Bardzo łatwy