Pierwsza z nowości dotyczy aplikacji mobilnej VeloBanku. Jej użytkownicy mogą teraz w łatwiejszy sposób potwierdzić swoją tożsamość i uzyskać łatwiejszy dostęp do usług publicznych i Profilu Zaufanego. Wszystko dzięki uruchomieniu w tym kanale VeloID. Dzięki znanemu z bankowości internetowej rozwiązania klienci będą mogli jeszcze szybciej załatwić zdalnie sprawy urzędowe oraz związane, np. z obsługą ubezpieczenia czy dostawą energii.
„Naszą ambicją jako fintechu wśród banków jest zapewnienie klientom jak najlepszego VeloExperience. Codzienne bankowanie czynimy jeszcze łatwiejszym i bardziej przyjaznym dzięki wdrażaniu kolejnych udogodnień w aplikacji mobilnej oraz bankowości internetowej. Cyfrowe kanały dostępu do usług VeloBanku dopracowujemy tak, by korzystanie z nich ułatwiało nie tylko kwestie związane z finansami, ale pod każdym względem przekładało się na wygodę naszych klientów” – podkreśla Marek Grodkiewicz, Dyrektor Zarządzający Obszaru Transformacji Kanałów Cyfrowych w VeloBanku.
Nowe rozwiązania dotyczą również obszarów płatności i personalizowanych powiadomień. Użytkownicy bankowości internetowej i aplikacji mobilnej mogą już zlecić przelew do zaufanego odbiorcy bez konieczności dodatkowej autoryzacji. VeloBank wprowadza również limity czasowe transakcji. Rozwiązanie przyda się szczególnie podczas większych zakupów lub bankowania w czasie podróży.
Dodatkowo klienci VeloBanku zyskują także możliwość personalizacji powiadomień PUSH dotyczących wpływów i wydatków. Można skorzystać z ich podziału na konta lub karty klienta. Zmianą, która ułatwi korzystanie z bankowości internetowej, jest możliwość powiększania tekstu, korzystania z ciemnego motywu oraz trybu kontrastu ułatwiającego czytanie.
„VeloBank za jeden z priorytetów obrał systematyczne zwiększanie dostępności usług oraz wygody swoich klientów. Obok dynamicznego powiększania sieci placówek dbamy o ciągły rozwój kanałów cyfrowych, które tuż przed świętami wzbogacamy o szereg użytecznych funkcjonalności. Cyfrowa dostępność oraz nieustanna optymalizacja naszej bankowości mobilnej i internetowej mają na celu zaproszenie do świata bardziej velo jak najliczniejszego grona bankujących wygodniej” – podsumowuje Marta Dałkiewicz, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej z VeloBanku.
650 zł +6,5%
Dla nowych klientów banku. nieposiadających konta w Velo Banku(Getin Banku) od przynajmniej 31.12.2022.
od 31.12.2022
600 zł + 50 zł
Łatwy