zgarnijpremie.pl » Wiadomości » Nowa usługa Banku Millennium. Rozwiązanie dla klientów firmowych

Nowa usługa Banku Millennium. Rozwiązanie dla klientów firmowych

29 kwietnia 2024 (Aktualizacja 29.04.2024) Komentarze ok. 2 minut czytania Oceń!
Oceń:
Maciej Korneluk
Humanista z serca, ekonomista z rozsądku. Pasję do promocji bankowych i ich …
[email protected]

Bramka płatnicza, która umożliwi klientom firmowym odbieranie płatności w swoich sklepach internetowych. To najnowsze rozwiązanie proponowane przez Bank Millennium. Usługa nosi nazwę Millennium PAY.

Odpowiedź na zapotrzebowanie rynku

Prognozuje się, że rozwój rynku e-commerce, który znacznie przyspieszył przez pandemię COVID-19, w kolejnych latach będzie kontynuowany. Coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na internetową formę sprzedaży swoich produktów i usług. W związku z tym Bank Millennium postanowił umożliwić swoim klientom firmowym obsługę płatności online za pomocą swojej najnowszej usługi. 

„Przedsiębiorcy działający na rynku e-commerce mierzą się codziennie z wieloma wyzwaniami. Wielu z nich decyduje się na skorzystanie z oferty rachunku prowadzonego w Banku Millennium. Dlatego jako bank chcemy im pomagać, udostępniając rozwiązania wspierające wzrost sprzedaży online, a w przypadku części z nich rozpoczęcie działań sprzedażowych w tym kanale” – mówi Tomasz Pol, kierujący Departamentem Marketingu Bankowości Detalicznej w Banku Millennium.

Millennium PAY

Rozwiązanie powstało we współpracy z operatorem płatności PayTel. Dzięki niemu uruchomiono specjalną bramkę płatniczą Millennium PAY. Umożliwia ona obsługę najbardziej popularnych płatności: szybkich przelewów, płatności kartami i BLIK. W przyszłości w Millennium PAY mają być dostępne również płatności ratalne i odroczenie terminu płatności.

Korzystanie z Millennium PAY

By skorzystać z nowej bramki płatniczej, należy posiadać rachunek firmowy w Banku Millennium. Konieczne jest także prowadzenie sklepu internetowego. By zyskać dostęp do Millennium PAY, wystarczy zarejestrować się w usłudze. Za rejestrację nie jest pobierana żadna opłata. Przez pierwszy rok korzystania z Millennium PAY stawka prowizyjna za płatność wynosi 0,7%. W kolejnych latach będzie to już 0,95%. 

Źródło grafiki: Informacje prasowe Banku Millennium


Czytaj więcej

Komentarze (0)

Konto Millennium 360º
Konto Millennium 360º
Premia

850 zł + 6,25%

Karencja

Klienci, którzy nie posiadają konta osobistego Banku Millennium od 01.01.2021.

Od 01.01.2021

Warunki
  • 250 zł za otwarcie konta, logowanie do aplikacji mobilnej, zapewnienie w ciągu 10 dni od otwarcia konta min. 1000 zł wpływu (min. 500 zł poniżej 26 roku życia) i jedną płatność kartą/BLIK;
  • 250 zł za wydanie kartą/BLIK min 500 zł i zapewnienie min. 1000 zł wpływów w każdym z 3 miesięcy ;
  • 150 zł za zapewnienie min. 1000 zł wpływów pochodzących z wynagrodzenia, renty, emerytur przynajmniej w 2 z 3 miesięcy;
  • 200 zł na Goodie za założenie konta dla dziecka i spełnienie warunków.

Dla osób poniżej 26 roku życia:

  • zarejestruj swój numer telefonu w aplikacji mobilnej Banku Millennium (celem przelewów BLIK na telefon);
  • oraz zrealizuj min. 15 transakcji wirtualnym portfelem (np. Apple Pay/Google Pay) w sklepach stacjonarnych w ciągu 90 dni od otwarcia konta

(czytaj więcej)

250 zł/250 zł/150 zł/200 zł

Poziom trudności

Łatwy

Złóż wniosek
Przeczytaj poniżej dalszą część