zgarnijpremie.pl » Wiadomości » Nowa kampania Banku BNP Paribas. Ma rozwiać stereotypy dotyczące pracy w sprzedaży

Nowa kampania Banku BNP Paribas. Ma rozwiać stereotypy dotyczące pracy w sprzedaży

27 maja 2024 (Aktualizacja 27.05.2024) Komentarze ok. 1 minuta czytania Oceń!
Oceń:
Maciej Korneluk
Humanista z serca, ekonomista z rozsądku. Pasję do promocji bankowych i ich …
[email protected]

Nowa odsłona kampanii #UnexpectedJobs Banku BNP Paribas chce przełamać uprzedzenia i mity na temat pracy w obszarze sprzedaży. Pracownicy banku opowiadają w niej o własnych doświadczeniach.

Bank BNP Paribas stawia na szczerość

Dobra reputacja pracodawcy jest kluczem do pozyskania wartościowych pracowników. Zgodnie z raportem „Employer Brand Research 2024” firmy Randstad jest również istotnym argumentem przemawiającym za pracodawcą już u co drugiej osoby poszukującej pracy. Z badania wynika również, że większość z nich szuka tego typu opinii w Internecie. Bank BNP Paribas postanowił tę wiedzę wykorzystać w najnowszej odsłonie kampanii #UnexpectedJobs.

#UnexpectedJobs

Przygotowując się do niej, przeanalizowano komentarze, opinie i zapytania internautów dotyczące pracy w sieci sprzedaży. Na podstawie analizy wybrano najczęściej pojawiające się zagadnienia i wątpliwości. Odpowiedzi na nie udzielają w krótkich spotach pracownicy zatrudnieni w Centrach Obsługi Klienta BNP Paribas. Opisują w nich również swoją codzienną pracę, co ma ułatwić przyszłym pracownikom podjęcie decyzji o zatrudnieniu.

„Jedną z naszych bankowych wartości jest transparentność, co oznacza, że zawsze mówimy tak, jak jest. To podejście wykorzystaliśmy w naszej kampanii, stawiając na autentyczność. Wierzę, że to pomoże kandydatkom i kandydatom podjąć dobrą decyzję i dołączyć do nas” – mówi Magdalena Pilarska, menadżerka ds. Employer Brandingu i Komunikacji w Banku BNP Paribas.

Kampanię przygotowała agencja Be About | Hybrid Agency. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialna była Havas Media Poland. Spoty można obejrzeć na kanale YouTube Banku BNP Paribas.


Czytaj więcej

Komentarze (0)

Konto Otwarte na Ciebie
Konto Otwarte na Ciebie
Premia

580 zł

Karencja

Klienci, którzy nie korzystali z promocji Konta Otwartego na Ciebie przez ostanie 12 miesięcy.

12 miesięcy

Warunki
  • 80 zł do Biedronki za otwarcie i aktywowanie konta z kartą;
  • 200 zł – we wrześniu zapewnij min. 1000 zł wpływów, wykonaj min. 5 przelewów o łącznej wartości min. 500 zł;
  • 200 zł – w październiku zapewnij min. 1000 zł wpływów, wykonaj min. 5 przelewów o łącznej wartości min. 500 zł;
  • 100 zł – w listopadzie zapewnij min. 1000 zł wpływów, wykonaj min. 2 transakcje BLIK o dowolnej wartości.

(czytaj więcej)

580 zł

Poziom trudności

Bardzo łatwy

Złóż wniosek
Przeczytaj poniżej dalszą część