Dobra reputacja pracodawcy jest kluczem do pozyskania wartościowych pracowników. Zgodnie z raportem „Employer Brand Research 2024” firmy Randstad jest również istotnym argumentem przemawiającym za pracodawcą już u co drugiej osoby poszukującej pracy. Z badania wynika również, że większość z nich szuka tego typu opinii w Internecie. Bank BNP Paribas postanowił tę wiedzę wykorzystać w najnowszej odsłonie kampanii #UnexpectedJobs.
Przygotowując się do niej, przeanalizowano komentarze, opinie i zapytania internautów dotyczące pracy w sieci sprzedaży. Na podstawie analizy wybrano najczęściej pojawiające się zagadnienia i wątpliwości. Odpowiedzi na nie udzielają w krótkich spotach pracownicy zatrudnieni w Centrach Obsługi Klienta BNP Paribas. Opisują w nich również swoją codzienną pracę, co ma ułatwić przyszłym pracownikom podjęcie decyzji o zatrudnieniu.
„Jedną z naszych bankowych wartości jest transparentność, co oznacza, że zawsze mówimy tak, jak jest. To podejście wykorzystaliśmy w naszej kampanii, stawiając na autentyczność. Wierzę, że to pomoże kandydatkom i kandydatom podjąć dobrą decyzję i dołączyć do nas” – mówi Magdalena Pilarska, menadżerka ds. Employer Brandingu i Komunikacji w Banku BNP Paribas.
Kampanię przygotowała agencja Be About | Hybrid Agency. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialna była Havas Media Poland. Spoty można obejrzeć na kanale YouTube Banku BNP Paribas.
720 zł
Klienci, którzy nie posiadali, ani nie współposiadali Konta Otwartego na Ciebie od 19.05.2023.
19.05.2023
+200 zł w Programie Bezcenne Chwile
100 zł + 620 zł
Łatwy