Dobra reputacja pracodawcy jest kluczem do pozyskania wartościowych pracowników. Zgodnie z raportem „Employer Brand Research 2024” firmy Randstad jest również istotnym argumentem przemawiającym za pracodawcą już u co drugiej osoby poszukującej pracy. Z badania wynika również, że większość z nich szuka tego typu opinii w Internecie. Bank BNP Paribas postanowił tę wiedzę wykorzystać w najnowszej odsłonie kampanii #UnexpectedJobs.
Przygotowując się do niej, przeanalizowano komentarze, opinie i zapytania internautów dotyczące pracy w sieci sprzedaży. Na podstawie analizy wybrano najczęściej pojawiające się zagadnienia i wątpliwości. Odpowiedzi na nie udzielają w krótkich spotach pracownicy zatrudnieni w Centrach Obsługi Klienta BNP Paribas. Opisują w nich również swoją codzienną pracę, co ma ułatwić przyszłym pracownikom podjęcie decyzji o zatrudnieniu.
„Jedną z naszych bankowych wartości jest transparentność, co oznacza, że zawsze mówimy tak, jak jest. To podejście wykorzystaliśmy w naszej kampanii, stawiając na autentyczność. Wierzę, że to pomoże kandydatkom i kandydatom podjąć dobrą decyzję i dołączyć do nas” – mówi Magdalena Pilarska, menadżerka ds. Employer Brandingu i Komunikacji w Banku BNP Paribas.
Kampanię przygotowała agencja Be About | Hybrid Agency. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialna była Havas Media Poland. Spoty można obejrzeć na kanale YouTube Banku BNP Paribas.
680 zł
Klienci, którzy nie korzystali z promocji Konta Otwartego na Ciebie przez ostanie 12 miesięcy.
12 miesięcy
680 zł
Bardzo łatwy