LoveBrands Group to agencja komunikacji marketingowej, która funkcjonuje od 2014 roku. Swoje działania prowadzi w modelu 360. Oznacza to, że kampanie tworzone są przez nią kompleksowo – od konceptu kreatywnego po implementacje w różnych kanałach on i off-line i produkcję oraz poprzez narzędzia reklamowe, PR, digital, social media, influencer marketing i eventy.
Agencja obsługuje zarówno klientów korporacyjnych, jak i marki produktowe. Od 2024 roku podmiot współpracuje również z Bankiem Pocztowym.
Oba podmioty poinformowały o przedłużeniu trwającej współpracy. Agencja w dalszym ciągu będzie odpowiadać za strategię, kreację i realizację działań reklamowych zarówno dla marki korporacyjnej, jak i poszczególnych produktów banku.
„Bardzo cieszymy się, że Bank Pocztowy zdecydował się kontynuować współpracę z naszym zespołem. To dowód, że wspólnie wypracowana strategia komunikacji się sprawdza i przynosi wymierne efekty. W kolejnych miesiącach będziemy konsekwentnie rozwijać przyjętą ideę prostoty i bliskości, tak charakterystyczną dla marki” – mówi Ewelina Pawłowska, Client Service Director w LoveBrands Group.
Prowadzone na rzecz Banku Pocztowego działania obejmować będą zarówno komunikację ATL, BTL jak i digital. Ze szczegółami można zapoznać się na stronie internetowej agencji.
Źródło grafiki: LoveBrands Group
650 zł + 6,5 do 20 000 zł
Uczestnik nie może posiadać konta osobistego w Banku Pekao od 01.01.2024.
od 01.01.2024
250 zł + 400 zł
Łatwy