Akcja nowych reklam znów skoncentrowana jest wokół budynku PKO Rotundy. W tej przestrzeni wcześniej pojawiali się Szymon Majewski, Sara James, Bogusław Linda, czy Krzysztof Ibisz. Tym razem aktor Bartłomiej Topa stara się przedstawić młodemu przedsiębiorcy korzyści, którymi cechuje się konto firmowe w PKO BP.
Jako argumenty pojawiają się więc brak opłat za prowadzenie rachunku przez pierwsze 2 lata, sieć ponad 900 oddziałów banku, a także zalety aplikacji IKO. W kampanii podkreśla się też rolę PKO BP jako solidnego partnera do prowadzenia własnego biznesu.
„Nową odsłoną komunikacji dla firm kontynuujemy ofensywę marketingową PKO Banku Polskiego. Chcemy pokazać, że każdy przedsiębiorca, niezależnie od branży, może poczuć, że stoi za nim marka, która rozumie jego codzienne wyzwania i wspiera go na każdym etapie rozwoju. Utrzymujemy lekką, okraszoną humorem, stylistykę reklamy. Niezmiennie najbardziej charakterystyczne jest miejsce akcji, czyli warszawska PKO Rotunda” – mówi Marcin Szymkowiak, dyrektor Pionu Marketingu w PKO Banku Polskim.
Za koncepcję kreatywną i realizację odpowiada zespół Havas Warsaw. To twórca nowego formatu kampanii marki. Planowanie i zakup mediów zapewniło Havas Media. Działania obejmują reklamę telewizyjną, digital, social media oraz radio.
Źródło grafiki: PKO BP
500 zł
Do promocji przystąpisz, jeśli nie masz konta oszczędnościowo-rozliczeniowego w Banku PKO BP od 01.01.2023 do 30.06.2025.
od 01.01.2023
– 1 raz zaloguj się do aplikacji IKO lub serwisu iPKO
– zapłać min. 1 raz kartą do konta lub BLIKIEM
Możesz otrzymać zwrot 5% wartości transakcji opłaconych kartą lub BLIKIEM w danym miesiącu kalendarzowym (do 50 zł miesięcznie).
10x50 zł
Łatwy