
Akcja nowej kampanii znów skoncentrowana jest w przestrzeni PKO Rotundy. Tym razem jednak bohaterami działań są Cezary Pazura i Michał Koterski. Aktorzy przedstawiają konkretne korzyści, jakie daje przeniesienie konta do PKO Banku Polskiego.
W spotach pojawiają się humorystyczne odniesienia do klasyki polskiego kina. Cezary Pazura w zabawny sposób sugeruje Markowi Koterskiemu, że nie powtórzy czasownika „to be”.
Kampanii towarzyszy promocja. W jej ramach przy otwarciu PKO Konta za Zero, PKO Konta bez Granic, Konta Aurum lub Konta Platinium II i spełnieniu dodatkowych warunków można otrzymać łącznie do 500 zł. Oprócz tego premia 100 zł może zostać przyznana za otwarcie online konta walutowego, aktywację kantora online oraz dokonanie w nim transakcji.
Nowa kampania rozpoczęła się 6 października. Obejmuje działania prowadzone w telewizji i Internecie. Potrwa do 30 listopada. Zrealizowano ją we współpracy z agencją kreatywną Havas Warsaw i domem mediowym Havas Media Poland.
Warunkami wspomnianej promocji są między innymi: wykonanie sześciu transakcji przy użyciu portfela wirtualnego, korzystanie z IKO lub iPKO oraz transakcje bezgotówkowe kartą.
Więcej szczegółów znajduje się na stronie internetowej PKO Banku Polskiego.
Źródło grafiki: PKO BP
600 zł
Do promocji przystąpisz, jeśli nie masz konta oszczędnościowo-rozliczeniowego w Banku PKO BP od 01.04.2024.
od 01.04.2024
600 zł
Łatwy