Umowę oba podmioty zawarły na okres do 31 maja 2031 roku. Oznacza to, że przez prawie sześć najbliższych lat budżet miasta Rzeszów oraz jego jednostek i instytucji będzie obsługiwany właśnie przez Bank Pekao. W ramach obsługi instytucja dostarczy pełną gamę bankowych usług.
Mowa o m.in.: autowypłacie, usłudze konsolidacji sald, obsłudze rachunków wadiów i zabezpieczeń, obsłudze wpłat i wypłat gotówkowych otwartych i zamkniętych, w tym wpłat otwartych w placówkach Poczty Polskiej, opłatomatach, terminalach POS, czy kartach płatniczych.
„Bank Pekao chce być bankiem pierwszego wyboru dla polskich samorządów oraz miast. Cieszę się, że do grona podmiotów, których rozwój wspieramy dołącza Rzeszów. Dzięki naszemu doświadczeniu i zaangażowaniu dostarczymy produkty i usługi najwyższej jakości” – powiedział prezes Banku Pekao Cezary Stypułkowski.
Obsługa przewiduje również udzielenie miastu Rzeszów kredytu w rachunku bieżącym. Jego wysokość to 50 mln zł.
Warto wspomnieć, że Bank Pekao prowadzi bieżącą obsługę budżetu dla 6 z 12 polskich metropolii. Oprócz tego świadczy ją również dla co piątego miasta na prawach powiatu. Bank ma relacje biznesowe z 25 proc. gmin w Polsce. Współpracuje ponadto z ponad połową krajowych województw.
Źródło grafiki: Bank Pekao
1100 zł + 6%
Klienci, którzy nie posiadali konta w Banku Pekao od 01.06.2023 do 29.05.2025.
od 01.06.2023
600 zł +400 zł +100 zł
Bardzo łatwy