Ranking najbardziej polecanych polskich banków określa bankowy wskaźnik NPS. Tworzy się go na podstawie badania lojalności, satysfakcji i doświadczeń klientów w relacjach z nimi. Autorem jest agencja Minds&Roses. To najdłużej prowadzone badanie tego typu na polskim rynku. Wykonuje się je na próbie min. 600 klientów danego banku.
Bank PKO BP konsekwentnie poprawia swoją pozycję wśród klientów indywidualnych w kolejnych edycjach badania. W 2022 zajął szóstą, a w 2023 czwartą pozycję. W odczycie wskaźnika NPS w czwartym kwartale 2024 roku udało mu się awansować na podium zestawienia — zajął trzecie miejsce.
„Naszą uwagę w codziennych działaniach skupiamy na kliencie i jego potrzebach. Od kilku lat regularnie prowadzimy pomiar wskaźnika NPS. Dzięki temu widzimy, jakich rozwiązań oczekują klienci i jakie produkty powinny być dostępne w ofercie banku, a także jakie formy obsługi preferują klienci. Zgodnie z tymi wskazaniami modyfikujemy naszą ofertę i obsługę. Efekty tej systematycznej pracy – jak się okazało – przyszły szybciej niż oczekiwaliśmy. Oczywiście nie spoczniemy na laurach, będziemy kontynuować prace nad doskonaleniem naszej oferty” – mówi Michał Korszeń, dyrektor Departamentu Klienta Detalicznego i Firm w PKO Banku Polskim, cytowany w komunikacie banku.
Osiągnięty wynik jest ważnym krokiem w kontekście realizacji kolejnego celu strategicznego banku. Jest nim baza klientów banku o wielkości 15 mln.
Źródło grafiki: PKO BP
500 zł
Osoby nieposiadające konta osobistego w Banku PKO BP przynajmniej od 01.01.2023 do 12.01.2025.
Od 01.01.2023
Do 500 zł zwrotu
Łatwy