zgarnijpremie.pl » Wiadomości » Banki spółdzielcze Grupy BPS z nową kampanią. Reklamy dopasowane do lokalizacji

Banki spółdzielcze Grupy BPS z nową kampanią. Reklamy dopasowane do lokalizacji

26 września 2025 (Aktualizacja 26.09.2025) Komentarze ok. 2 minut czytania Oceń!
Oceń:
Maciej Korneluk
Humanista z serca, ekonomista z rozsądku. Pasję do promocji bankowych i ich …
[email protected]

Bank BPS oraz Banki spółdzielcze Grupy BPS prowadzą wspólne działania reklamowe. Dzięki targetowaniu odbiorcy zobaczą spersonalizowane treści.

„Wygrywaj po sąsiedzku!”

Najnowsze działania zrzeszenia i banków, które go tworzą, są kontynuacją akcji promujących loterię „Wygrywaj po sąsiedzku!”. W jej ramach codziennie nagrody trafiają do kilkunastu osób. Warunkiem udziału jest założenie rachunku, otwarcie lokaty, bądź wzięcie kredytu w jednym z podmiotów zrzeszenia. Tworzą je Banki spółdzielcze Grupy BPS (307 placówek) oraz Bank BPS.

Banki spółdzielcze Grupy BPS i ich nowa kampania

Spersonalizowana kampania reklamowa stawia na media społecznościowe. Działania prowadzone na Facebooku i Instagramie będą zawierać hasła odnoszące się bezpośrednio do lokalnych społeczności. Targetowane treści twórcy kierować będą do mieszkańców miast i powiatów, w których działają banki zrzeszenia.

„Nasza nowa kampania koncentruje się na mediach społecznościowych: Facebooku i Instagramie. Dbamy w niej o wydźwięk lokalny: przygotowaliśmy prawie 1000 różnych formatów reklamowych. Dla każdego powiatu przygotowaliśmy osobną kreację z nazwą miasta powiatowego, żeby komunikat był jak najbardziej lokalny i bliski odbiorcom. Jest to realizacja naszej strategii, w której oprócz masowej komunikacji, kontynuujemy lokalne przekazy. Od kilku miesięcy jesteśmy w telewizji adresowalnej, na portalach prasy regionalnej, w serwisie YouTube, pokazywaliśmy się również na urządzeniach InPost. Reklamy przygotowujemy i kupujemy na poziomie zrzeszeniowym, dzięki czemu uzyskujemy istotne oszczędności kosztowe. Jeszcze ważniejsze jest jednak – i to potwierdzają nam testy – że reklama lokalna jest spójna z reklamą masową, np. spotami, które widzimy w telewizji” – mówi Robert Szymański, Dyrektor Biura Marketingu w Banku BPS.

Głównym celem kampanii jest zaproszenie ludzi do udziału we wspomnianej wyżej loterii.

Źródło grafiki: Bank BPS


Czytaj więcej

TAG:

Komentarze (0)

CitiKonto Citibank
CitiKonto Citibank
Premia

6,4% +300 zł

Karencja

Nowy klient, który nie posiada konta osobistego lub rachunku oszczędnościowego w Banku CIti Handlowym od 31.08.2023.

od 31.08.2023

Warunki
  • 20 zł za założenie CitiKonta z wyrażonymi zgodami marketingowymi;
  • 280 zł za min. 2 000 zł wpływów z wynagrodzenia w każdym z 2 kolejnych miesięcy po zawarciu umowy;
  • 6,4% do 100 000 zł za min. 3 płatności Apple Pay lub Goole Pay na łączną sumę min. 300 zł oraz min. 2 000 zł wpływów zewnętrznych z dowolnego tytułu w każdym z 4 miesięcy oprocentowania.

(czytaj więcej)

6,4% +300 zł

Poziom trudności

Łatwy

Złóż wniosek
Przeczytaj poniżej dalszą część