zgarnijpremie.pl » Wiadomości » Bank Millennium najlepszy w kanałach zdalnych. Wyniki badania rankingu Instytucja Roku

Bank Millennium najlepszy w kanałach zdalnych. Wyniki badania rankingu Instytucja Roku

11 września 2024 (Aktualizacja 11.09.2024) Komentarze ok. 1 minuta czytania Oceń!
Oceń:
Maciej Korneluk
Humanista z serca, ekonomista z rozsądku. Pasję do promocji bankowych i ich …
[email protected]

Obsługa zdalna w kanałach Banku Millennium została wyróżniona w badaniu Instytucja Roku. Jego tematyka dotyczyła kont dla dzieci.

Metodologia badania

Na potrzeby badania klienci, którzy posiadali konto osobiste w banku, kontaktowali się z nim w celu założenia konta dla swojego dziecka. W tym celu wykonano 130 rozmów telefonicznych z bankowymi konsultantami. Wysłano również 130 wiadomości mailowych z zapytaniem o ofertę bankową dla dzieci. Poza jej podstawowymi parametrami dopytywano również między innymi o limity płatności i mechanizmy kontroli finansów dzieci przez rodziców.

Bank Millennium z najlepszą obsługą

Na podstawie wyników przeprowadzonego badania uznano, że to Bank Millennium charakteryzuje się najlepszą obsługą klienta w kanałach zdalnych. Doceniono szczególnie świetny poziom obsługi przez konsultantów na infolinii oraz w korespondencji elektronicznej.

„Nasza oferta dla młodych klientów i usługi są unikatowe. Stanowią dla nich doskonałe wsparcie, ale też pomagają i ułatwiają codzienne obowiązki rodzicom. Klienci to doceniają. Przedstawiając ofertę, patrzymy indywidualnie na każdego z rozmówców, mając świadomość, że dla każdego z nich różne kwestie mogą być najważniejsze. Tak wysoka ocena ze strony ekspertów rankingu Instytucja Roku to dla nas duże wyróżnienie i bardzo za nie dziękujemy. Najbardziej jednak chciałbym podziękować swoim koleżankom i kolegom, którzy każdego dnia kontaktują się z naszymi klientami – kolejny raz udowadniacie, że jesteście najlepsi. Gratuluję” – mówi Rafał Dywan, dyrektor Departamentu Bankowości Bezpośredniej w Banku Millennium.

Instytucja Roku to ranking organizowany przez portal MojeBankowanie.pl. Jego pełne wyniki dostępne są na stronie internetowej organizatora.

Źródło grafiki: Informacje prasowe Banku Millennium


Czytaj więcej

TAG:

Komentarze (0)

Konto Millennium 360º
Konto Millennium 360º
Premia

650 zł + 6,25%

Karencja

Klienci, którzy nie posiadają konta osobistego Banku Millennium od 01.01.2021.

Od 01.01.2021

Warunki
  • 250 zł za otwarcie konta, logowanie do aplikacji mobilnej, zapewnienie w ciągu 10 dni od otwarcia konta min. 1000 zł wpływu i jedną płatność kartą/BLIK;
  • 250 zł za zalogowanie się do aplikacji oraz wydanie kartą/BLIK min 500 zł, min. jedno logowanie do aplikacji mobilnej i zapewnienie min. 1000 zł wpływów w każdym z 5 miesięcy ;
  • 150 zł za zapewnienie min. 1000 zł wpływów pochodzących z wynagrodzenia, renty, emerytur przynajmniej w 2 z 3 miesięcy.

(czytaj więcej)

250 zł/250 zł/150 zł

Poziom trudności

Łatwy

Złóż wniosek
Przeczytaj poniżej dalszą część