Bank BNP Paribas z liczbą 202 oddziałów bezgotówkowych jest liderem w tym zakresie wyprzedzając ING Bank Śląski z liczbą 173 tego typu oddziałów oraz będący na 3 miejscu Bank Millennium z liczbą zaledwie 98 oddziałów. Łącznie wszystkie banki funkcjonujące w Polsce posiadały w 2022 roku 633 odziały bez obsługi gotówkowej.
Odziały bezgotówkowe to placówki bankowe, które nie posiadają tradycyjnych kas, a wpłaty i wypłaty gotówki realizowane są w bankomatach i wpłatomatach. Są one zlokalizowane przy oddziałach w taki sposób, aby dostęp do niech był możliwy przez całą dobę. Dzięki temu konsultanci, którzy są odciążeni od zadań związanych z dyspozycjami gotówkowymi, mają więcej czasu na doradztwo oraz pomoc przy wyborze produktów i usług dopasowanych do potrzeb klientów. Brak obsługi gotówkowej w oddziale nie tylko przyspiesza pracę oddziału, ale pozwala na budowanie relacji z klientem i podnoszenie jakości obsługi.
Dodatkowo Bank BNP Paribas podejmuje liczne działania ułatwiające dostęp do Centrów Klienta osobom borykającym się z ograniczeniami czy niepełnosprawnościami. Placówki są łatwo dostępne pod względem architektonicznym. Poświadczają to certyfikaty „Obiekt bez barier”, które otrzymało 107 Centrów Klienta.
Rozwiązania dla osób niedowidzących oraz głuchych zapewniane przez bank to m.in. wzory dokumentów w formie nagrań, wydruku powiększonego lub wydruku w alfabecie Braille’a, obsługa z wykorzystaniem opcji tłumacza języka migowego online czy nagrania treści dokumentów w tym języku. W 195 Centrach Klienta osoby z wadami słuchu mogą skorzystać z pętli indukcyjnych – systemów umożliwiających odbiór czystego i wyraźnego dźwięku poprzez aparat słuchowy.
670 zł
Klienci, którzy nie korzystali z promocji Konta Otwartego na Ciebie przez ostanie 12 miesięcy.
12 miesięcy
50 zł + 620 zł
Łatwy