zgarnijpremie.pl » Wiadomości » Bank BNP Paribas z kolejnymi nagrodami. Został laureatem Polish Contact Center Awards 2024

Bank BNP Paribas z kolejnymi nagrodami. Został laureatem Polish Contact Center Awards 2024

10 lipca 2024 (Aktualizacja 10.07.2024) Komentarze ok. 2 minut czytania Oceń!
Oceń:
Maciej Korneluk
Humanista z serca, ekonomista z rozsądku. Pasję do promocji bankowych i ich …
[email protected]

Wykorzystanie nowoczesnych technologii w połączeniu z profesjonalizmem konsultantów Departamentu Obsługi Klienta Banku BNP Paribas zostało docenione. Instytucja została nagrodzona w konkursie Polish Contact Center Awards 2024.

Nowoczesne technologie w BNP Paribas

Departament Obsługi Klienta Banku BNP Paribas już od kilku lat korzysta z najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych. Jednym z nich jest Speech Analytics firmy Verint, które analizuje, monitoruje oraz zarządza interakcjami z klientem w trybie on-line. Dzięki niemu konsultanci mają dostęp do analizy ich rozmów z klientami, co pozytywnie wpływa na podnoszenie jakości ich pracy. Oprócz tego wykorzystanie modeli AI umożliwia im dostęp do licznych informacji o kliencie, które pomagają we właściwym przeprowadzeniu rozmowy. 

„Każdy telefon to inny Klient, inna sprawa, inny problem do rozwiązania. Dzięki temu zadania w Contact Center są ciekawe i różnorodne. Klienci nie trafiają do konsultantów losowo. Decydują o tym między innymi algorytmy. Klienci naszego banku, którzy wyrazili zgodę na profilowanie, trafiają do konsultanta, którego styl komunikacji jest najbardziej dopasowany do stylu komunikacji Klienta. Dzięki takiemu dopasowaniu (konsultanta i Klienta) rozmowy przebiegają sprawnie, co pozytywnie wpływa na zadowolenie Klienta oraz poprawia efektywność obsługi” – mówi Marta Gilewska, Dyrektorka Departamentu Obsługi Klienta w Banku BNP Paribas.

Polish Contact Center Awards 2024

Tego typu działania doceniła również kapituła konkursu Polish Contact Center Awards 2024. Bank BNP Paribas otrzymał w nim nagrody w dwóch kategoriach. Pierwszą z nich było wyróżnienie w kategorii Najlepsza technologia wspierająca. Bank zdobył je za „Program dopasowania sposobów komunikacji konsultantów do stylów rozmów Klientów z wykorzystaniem zaawansowanej analityki danych oraz sztucznej inteligencji”. Oprócz tego bank otrzymał nagrodę główną w kategorii Najlepsze doskonalenie organizacji. Nagrodzono w ten sposób wykorzystanie narzędzia Verint do doskonalenia bankowych konsultantów.

„Otrzymane nagrody są potwierdzeniem, że sposób, w jaki rozwijamy biznes i dbamy o najlepsze doświadczenia Klientów, jest wyjątkowy. Jury konkursu doceniło naszą kreatywność, innowacyjność oraz unikatowość modelu pracy, który wdrożyliśmy i nadal rozwijamy. Źródłem tego sukcesu jest nasza otwartość na zmiany, pozytywne nastawienie, a przede wszystkim współpraca pomiędzy pracownikami jednostek biznesowych i jednostek wspierających nowe modele pracy: w Pionie Customer Care, Tribe Omnichannel oraz w Centrali Grupy BNP Paribas w Paryżu” – podsumowuje Agnieszka Graczyk, Dyrektorka Zarządzająca Pionu Customer Care w Banku BNP Paribas.


Czytaj więcej

Komentarze (0)

Konto Otwarte na Ciebie
Konto Otwarte na Ciebie
Premia

590 zł

Karencja

Klienci, którzy nie korzystali z promocji Konta Otwartego na Ciebie przez ostanie 12 miesięcy.

12 miesięcy

Warunki
  • 50 zł za otwarcie konta z kartą i aktywowanie go;
  • 3×180 zł zarówno w pierwszym, drugim, jak i trzecim miesiącu po miesiącu otwarcia konta zapewnij min. 1500 zł wpływów, wykonaj min 4 płatności kartą lub BLIK oraz wykonaj min. 1 przelew na min. 200 zł.

(czytaj więcej)

590 zł

Poziom trudności

Bardzo łatwy

Złóż wniosek
Przeczytaj poniżej dalszą część