Departament Obsługi Klienta Banku BNP Paribas już od kilku lat korzysta z najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych. Jednym z nich jest Speech Analytics firmy Verint, które analizuje, monitoruje oraz zarządza interakcjami z klientem w trybie on-line. Dzięki niemu konsultanci mają dostęp do analizy ich rozmów z klientami, co pozytywnie wpływa na podnoszenie jakości ich pracy. Oprócz tego wykorzystanie modeli AI umożliwia im dostęp do licznych informacji o kliencie, które pomagają we właściwym przeprowadzeniu rozmowy.
„Każdy telefon to inny Klient, inna sprawa, inny problem do rozwiązania. Dzięki temu zadania w Contact Center są ciekawe i różnorodne. Klienci nie trafiają do konsultantów losowo. Decydują o tym między innymi algorytmy. Klienci naszego banku, którzy wyrazili zgodę na profilowanie, trafiają do konsultanta, którego styl komunikacji jest najbardziej dopasowany do stylu komunikacji Klienta. Dzięki takiemu dopasowaniu (konsultanta i Klienta) rozmowy przebiegają sprawnie, co pozytywnie wpływa na zadowolenie Klienta oraz poprawia efektywność obsługi” – mówi Marta Gilewska, Dyrektorka Departamentu Obsługi Klienta w Banku BNP Paribas.
Tego typu działania doceniła również kapituła konkursu Polish Contact Center Awards 2024. Bank BNP Paribas otrzymał w nim nagrody w dwóch kategoriach. Pierwszą z nich było wyróżnienie w kategorii Najlepsza technologia wspierająca. Bank zdobył je za „Program dopasowania sposobów komunikacji konsultantów do stylów rozmów Klientów z wykorzystaniem zaawansowanej analityki danych oraz sztucznej inteligencji”. Oprócz tego bank otrzymał nagrodę główną w kategorii Najlepsze doskonalenie organizacji. Nagrodzono w ten sposób wykorzystanie narzędzia Verint do doskonalenia bankowych konsultantów.
„Otrzymane nagrody są potwierdzeniem, że sposób, w jaki rozwijamy biznes i dbamy o najlepsze doświadczenia Klientów, jest wyjątkowy. Jury konkursu doceniło naszą kreatywność, innowacyjność oraz unikatowość modelu pracy, który wdrożyliśmy i nadal rozwijamy. Źródłem tego sukcesu jest nasza otwartość na zmiany, pozytywne nastawienie, a przede wszystkim współpraca pomiędzy pracownikami jednostek biznesowych i jednostek wspierających nowe modele pracy: w Pionie Customer Care, Tribe Omnichannel oraz w Centrali Grupy BNP Paribas w Paryżu” – podsumowuje Agnieszka Graczyk, Dyrektorka Zarządzająca Pionu Customer Care w Banku BNP Paribas.
700 zł
Klienci, którzy nie korzystali z promocji Konta Otwartego na Ciebie przez ostanie 12 miesięcy.
12 miesięcy
500 zł +200 zł
Bardzo łatwy