PKO BP poinformował na swojej stronie internetowej o najnowszej aktualizacji aplikacji mobilnej IKO. Jej najnowsza wersja nosi numer 3.156. Aktualizacja jest już dostępna dla wszystkich użytkowników. Osoby, które nie korzystały z IKO do tej pory, mogą ją pobrać z oficjalnych sklepów z aplikacjami.
Jedną z nowych funkcjonalności jest możliwość przełączenia się podczas korzystania z asystenta głosowego do rozmowy z konsultantem na czacie. Dzięki temu użytkownicy mogą przedstawić swój problem doradcy w formie pisemnej. W przypadku niedostępności pracownika banku asystent głosowy zaproponuje inną formę kontaktu.
W nowej wersji aplikacji przy wypełnianiu przelewu zagranicznego po wprowadzeniu numeru konta, bank automatycznie uzupełni kod BIC banku oraz jego adres. Dla użytkowników została również udostępniona wyszukiwarka kodów. W przypadku zapisanego odbiorcy przelewu zagranicznego w aplikacji automatycznie wypełni się pole z jego danymi. Ostatnie rozwiązanie dotyczy obecnie jedynie użytkowników urządzeń z systemem Android.
Za pośrednictwem aplikacji IKO możliwe jest teraz również złożenie wniosku o zmianę dnia spłaty rat lub rodzaju rat z malejących na równe w przypadku umowy o kredyt hipoteczny. Jeśli wniosek zostanie pozytywnie rozpatrzony, aneks można będzie podpisać w każdym z oddziałów banku, który obsługuje produkty hipoteczne.
500 zł
Osoby nieposiadające konta osobistego w Banku PKO BP przynajmniej od 01.01.2023.
Od 01.01.2023
Do 500 zł zwrotu
Łatwy