350 zł na jesień to premia od BNP Parias za założenie Konta Otwartego na Ciebie i spełnienie prostych warunków aktywności. (OSIĄGNIĘTY LIMIT)
350 zł na jesień z BNP Paribas
350 zł z kartą kredytową BNP Paribas
Kto może skorzystać z promocji?
Promocja skierowana jest do nowych klientów banku, którzy w okresie 9miesięcy przed złożeniem promocyjnego wniosku nie posiadali ROR-u w Banku BNP Paribas oraz w ramach działalności przejętej przez Bank z dniem 31.10.2018 w wyniku podziału podmiotu o numerze KRS 14540.
Jak skorzystać z promocji?
Najpóźniej do 15.10.2019 złóż wniosek na stornie promocji o otwarcie Konta osobistego z Kartą i dostępem do Bankowości elektronicznej;
Aby zgarnąć pierwsze 150 zł musisz zawrzeć umowę o prowadzenie konta najpóźniej do 20.10.2019 i do końca października wykonać 2 przelewy środków za pomocą Bankowości elektronicznej (Pl@net lub Aplikacji mobilnej GOmobile);
Aby zdobyć drugą część nagrody w wysokości 200zł musisz wykonać w listopadzie transakcjebezgotówkową/e na łączną kwotę min. 300zł oraz zapewnićwpływ/y o wartości min. 1 000zł.
Promocja trwa od 01.10.2019 do osiągnięcia 3000 rejestracji jednak nie dłużej niż do 15.10.2019. (OSIĄGNIĘTOLIMIT)
Nagroda
Maksymalna pula premii wynosi 350zł podzielona jest na 2etapy: 150 zł i 200zł.
Wiadomość o przyznaniu 1 nagrody otrzymasz nie później niż do dnia 20.11.2019, natomiast wiadomość o przyznaniu 2 nagrody nie później niż do dnia 20.12.2019.
Wszystkie komunikaty otrzymasz w postaci wiadomości e-mail przesłanej na podany przez Ciebie podczas rejestracji w promocji adres.
Pierwsza nagroda trafi na Twoje konto jeszcze do końca listopada, zaś druga do końca grudnia! Warunkiem otrzymania premii jest posiadanie wciąż aktywnego konta z kartą.
Witam, czekałam od września na kartę, otrzymałam ją kurierem dopiero w grudniu mimo 6 interwencji. W grudniu w końcu zaczęłam korzystać z konta i zareklamowałam, że warunki promocji spełnię z miesięcznym opóźnieniem z winy banku (transakcje i wpływ miały być w listopadzie, a był już grudzień) wpłaciłam kasę, potem od razu odlałam niepotrzebną kwotę i zostawiłam te 300 złotych by spełnić warunki płatności, część już zrealizowałam. Właśnie teraz się zalogowałam i widzę, że karta jest zastrzeżona, środki z konta zniknęły, oraz nie ma historii transakcji mimo że płaciłam w grudniu.
Ukradli mi 175 złotych z konta, premii nie wypłacili mimo reklamacji a konto według informacji z czatu zamknęli. ZŁODZIEJE i oszuści. Proszę o interwencję!
Wojciech Wojtczak23 stycznia 20200
Dzień dobry,
opisany przez Panią przypadek jest bardzo złożony. Najlepiej będzie zgłosić oficjalną reklamację na sposób przeprowadzenia akcji promocyjnej: „Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji można zgłaszać na piśmie na adres Organizatora:
Agencja Hagen, ul. Sabały 60, 02-174 Warszawa z dopiskiem „REKLAMACJA” lub na adres e-mail: [email protected].”
My niestety nie jesteśmy w stanie wpłynąć na decyzję banków. Jedynie opisujemy organizowane przez nie promocje.
Pozdrawiamy.
Poczekaj!
Chcesz być na bieżąco z promocjami bankowymi? Zapisz się do newslettera, a wtedy żadna fajna oferta Ci nie ucieknie!
Witam, czekałam od września na kartę, otrzymałam ją kurierem dopiero w grudniu mimo 6 interwencji. W grudniu w końcu zaczęłam korzystać z konta i zareklamowałam, że warunki promocji spełnię z miesięcznym opóźnieniem z winy banku (transakcje i wpływ miały być w listopadzie, a był już grudzień) wpłaciłam kasę, potem od razu odlałam niepotrzebną kwotę i zostawiłam te 300 złotych by spełnić warunki płatności, część już zrealizowałam. Właśnie teraz się zalogowałam i widzę, że karta jest zastrzeżona, środki z konta zniknęły, oraz nie ma historii transakcji mimo że płaciłam w grudniu.
Ukradli mi 175 złotych z konta, premii nie wypłacili mimo reklamacji a konto według informacji z czatu zamknęli. ZŁODZIEJE i oszuści. Proszę o interwencję!
Dzień dobry,
opisany przez Panią przypadek jest bardzo złożony. Najlepiej będzie zgłosić oficjalną reklamację na sposób przeprowadzenia akcji promocyjnej: „Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji można zgłaszać na piśmie na adres Organizatora:
Agencja Hagen, ul. Sabały 60, 02-174 Warszawa z dopiskiem „REKLAMACJA” lub na adres e-mail:
[email protected].”
My niestety nie jesteśmy w stanie wpłynąć na decyzję banków. Jedynie opisujemy organizowane przez nie promocje.
Pozdrawiamy.