
IAB MIXX Awards to konkurs, który w Polsce odbywa się od 2006 roku. Konkurują w nim najlepsze digitalowe działania, wyznaczając standardy kampanii interaktywnych. Nagrodzone kampanie łączą w sobie kreatywność i efektywność. W tegorocznej edycji konkursu wzięło udział aż 170 kampanii. Jury wyłoniło z nich 43 projekty, które uzyskały 53 nominacje, w 14 kategoriach konkursowych.
Wśród nich znalazły się te, które zrealizował ING Bank Śląski. Tytuł „Best in Show” w konkursie zdobyła kampania „Emerytura jest bliżej niż myślisz”. Oprócz tego nagrodzono ją jeszcze w kategoriach „Brand Awareness & Positioning” i „Content Marketing & Digital Public Relations” (kolejno złoto i srebro).
Srebro w kategorii „Games and esport” i brąz w kategorii „Online marketing with influencer zdobyła z kolei kampania „Bitwa na rymy w Mieście ING w Roblox”. Oprócz tego w kategorii „Launch” wyróżniono kampanię „Konto Mobi dla dzieci 6-12 lat z Apką Moje ING”.
„Chcemy wspierać ludzi, inspirować ich do działania i edukować. Kształtujemy dobre nawyki związane z finansami u najmłodszych w Robloxie, a starszym przypominamy, że już czas pomyśleć o emeryturze i finansowej przyszłości. Otrzymane nagrody pokazują, że zmierzamy w dobrym kierunku. Kreatywność i innowacje mogą iść w parze, a o finansach można mówić w sposób ciekawy i bliski ludziom. Dziękuję i gratuluję całemu zespołowi ING, a także naszym agencjom, z którymi współpracujemy” – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
Nagrodzone kampanie zrealizowano we współpracy z agencjami: GONG, _game changer, MullenLowe Media i Brain.
Źródło grafiki: ING Bank Śląski
600 zł + do 5%
Osoby nieposiadające konta od 01.07.2024.
od 01.07.2024
600 zł
Łatwy