
Zgodnie z danymi mBanku Polacy zajmują czołowe miejsce pod względem adaptacji płatności cyfrowych. Tylko w październiku 2025 r. klienci mBanku zrealizowali 1,7 mln transakcji przy użyciu urządzeń ubieralnych. Aż 68 proc. przedstawicieli pokolenia Z wśród klientów banku płaci na co dzień telefonem. Instytucja chce wyznaczać nowoczesne trendy i odpowiadać na potrzeby klientów. By to uczynić, wprowadza do oferty smart ring płatniczy.
„Obserwujemy, jak szybko zmienia się sposób płacenia – nasi klienci już teraz częściej korzystają z telefonu niż plastikowej karty. Rośnie jednocześnie udział w transakcjach zegarków czy właśnie pierścieni płatniczych. Naszą ambicją jest być krok przed tym trendem” – powiedział Krzysztof Bratos, wiceprezes mBanku ds. bankowości detalicznej.
Nowy produkt jest pierwszym na świecie pierścieniem, który łączy pełną funkcjonalność instrumentu płatniczego z zaawansowanymi funkcjami prozdrowotnymi. W tej drugiej grupie znajduje się dziewięć kluczowych wskaźników. Mowa między innymi o tętnie, natlenieniu krwi, śnie, temperaturze ciała, liczbie kroków, czy poziomie stresu. Urządzenie obsługuje również ponad 150 aktywności sportowych.
Do płacenia pierścieniem wystarczy jeden gest dłoni. Co ważne, funkcja płatnicza pozostaje aktywna nawet po rozładowaniu baterii urządzenia. Ta, po naładowaniu ma umożliwiać pomiary zdrowotne nawet przez 7 dni do kolejnego ładowania.
Rozwiązanie wpisuje się w strategię mBanku „Cała naprzód!”, która stawia na technologię, zwinność i koncentrację na realnych potrzebach klientów.
Źródło grafiki: mBank
610 zł + 5,2%
Klienci, którzy nie posiadali konta osobistego w mBanku od przynajmniej 01.01.2022.
Od 01.01.2022
610 zł
Łatwy