
Hasło „Masz to w Jednej Trzeciej” ma obrazować przyszłą rzeczywistość osób, które nie będą inwestować z myślą o swojej emeryturze. W 2045 roku stopa zastąpienia, czyli relacja emerytury do ostatniej pensji w Polsce, może wynosić zaledwie 30 proc. W praktyce oznacza to, że przyszli emeryci otrzymają tylko jedną trzecią środków, do których są dziś przyzwyczajeni.
Na tę prognozę nacisk kładą działania mBanku. Hasło „Masz to w Jednej Trzeciej” przez ostatnie tygodnie pojawiało się w przestrzeni medialnej. W ostatni weekend okazało się, że „Jedna Trzecia” to przestrzeń przy ulicy Puławskiej 111A. Tu popularne produkty, takie jak: kawa, sok, mleko czy płyn do naczyń są dostępne wyłącznie w jednej trzeciej zawartości pojemników.
„»Jedna Trzecia« to wizja przyszłości, która może spotkać każdego, kto „jutra”, kto z obawy przed ryzykiem odkłada ważne sprawy, jak zabezpieczenie emerytalne na jutro. My w mBanku od dawna mówimy „nie jutraj” – powiedział Kamil Figlarek, dyrektor zarządzający ds. bankowości prywatnej i usług maklerskich w mBanku.
Kampania to element nowej strategii na lata 2026 – 2030 o nazwie „Cała naprzód”. mBank chce promować dobre nawyki finansowe, takie jak budowanie poduszki finansowej, zabezpieczenie siebie i bliskich oraz inwestowanie na przyszłość.
Źródło grafiki: mBank
610 zł + 5,2%
Klienci, którzy nie posiadali konta osobistego w mBanku od przynajmniej 01.01.2022.
Od 01.01.2022
610 zł
Łatwy