
Bank Pekao po raz kolejny chce wesprzeć edukację finansową dzieci i młodzieży. By przekazywane treści miały szansę na łatwiejsze przyswojenie, instytucja zdecydowała się na wejście w świat gier i rozrywki. Dzięki temu ważne zagadnienia mogą zostać przekazane odbiorcom w wesołej i angażującej gamingowej formie w dobrze znanym im środowisku.
„Chcemy być tam, gdzie są dziś dzieci – w cyfrowym świecie, który rozumieją i lubią. Uważamy, że edukacja finansowa powinna zaczynać się wcześnie, w sposób naturalny, ciekawy oraz osadzony w codzienności młodej osoby. Dlatego stworzyliśmy grę, która uczy przez zabawę, a pieniądze nie pojawiają się znikąd. Trzeba o nie dbać, podejmować decyzje i planować” – mówi Jorge Sanchez, Dyrektor Departamentu Marketingu w Banku Pekao.
W tym celu bank uruchamia osadzoną na platformie Roblox grę „Grow Your Money”. W jej świecie pieniądze dosłownie rosną na drzewach. Środowisko wirtualnego ogródka stanowi metaforę inwestycji, a każda z roślin to inna forma inwestowania. Użytkownik kupuje nasiona, sadzi je, pielęgnuje i obserwuje, jak przekształcają się w sakwy z pieniędzmi, krzewy z kartami płatniczymi czy drzewa banknotowe.
Gra została zaprojektowana z myślą o bezpieczeństwie i edukacji osób młodych. Za produkcję odpowiada agencja Beloud, kampanię digital prowadzi Sales&More, a działania z influencerami koordynuje SPOT AND DOT.
Źródło grafiki: Bank Pekao
400 zł + 6%
Klienci, którzy nie posiadali konta w Banku Pekao od 01.09.2023 do 30.09.2025.
od 01.06.2023
100 zł +300 zł
Bardzo łatwy