
Seria spotów w humorystyczny sposób nawiązuje do czasów, w których Polska była rządzona przez królów. Ich głównym bohaterem jest król Blikosław Innowator (w tej roli Grzegorz Damięcki). To władca, którego siłą jest odważne sięganie po nowe technologie i innowacje. Nowa kampania BLIKA i jej poszczególne elementy prezentują w ten sposób różnorodne funkcje systemu.
„Kampania »Poczet BLIKÓW Polskich« w nowoczesny sposób obrazuje kompleksowość usług BLIKA i pokazuje, jak szerokie możliwości daje on na co dzień. Chcieliśmy w lekki, przystępny sposób wzbudzić dumę z polskich innowacji i przypomnieć, że BLIK to dziś jedna z najbardziej rozpoznawalnych rodzimych marek technologicznych – dowód na to, że potrafimy tworzyć rozwiązania światowej klasy z Polski, a nie tylko dla Polski” – mówi Krzysztof Ziewiec, dyrektor marketingu i PR w Polskim Standardzie Płatności, operatorze systemu BLIK.
Koncepcję kreatywną i scenariusze spotów przygotowała agencja Change Serviceplan. Ich produkcją zajął się dom produkcyjny Easy Hell, a reżyserią Marcin Filipek. Za postprodukcję odpowiadały Rio de Post oraz Głośno. Z treścią materiałów można zapoznać się na stronie internetowej kampanii.
Obecnie z systemu BLIK korzysta już 20 mln użytkowników. To czyni go najbardziej kompleksowym narzędziem płatniczym w Polsce.
Źródło grafiki: BLIK
610 zł + 5,2%
Klienci, którzy nie posiadali konta osobistego w mBanku od przynajmniej 01.01.2022.
Od 01.01.2022
610 zł
Łatwy