Współpraca pomiędzy Legią Warszawa a Adyen obejmie cały klubowy ekosystem płatności. Oznacza to, że kibice z wygodnych form płatności skorzystają zarówno w sklepie internetowym i Legia FanStore, jak i w Legia Park, punktach gastronomicznych klubu oraz na parkingach. Poprzez partnerstwo z Adyen Legia Warszawa inwestuje w nowoczesną infrastrukturę i rozwiązania, które budują doświadczenia meczowe na najwyższym poziomie.
„Szanujemy naszych kibiców, dlatego zależy nam, żeby mogli cieszyć się maksymalną wygodą – niezależnie od tego, czy kupują bilet, koszulkę w sklepie online czy płacą za posiłek na stadionie. Jednym z naszych priorytetów jest podnoszenie jakości obsługi. Przykładamy szczególną uwagę do skracania procesu zakupowego i rozwoju wygodnych form płatności, zgodnie z najlepszymi praktykami w obszarze customer experience” – mówi Marcin Herra, wiceprezes zarządzający Legii Warszawa.
Zintegrowane podejście Adyen do płatności ma zapewnić spójne doświadczenie zarówno w kanałach online, jak i offline. Dzięki temu kibice Legii Warszawa będą mogli korzystać z zakupów, płynnych zwrotów i wymian między kanałami sprzedaży, otrzymywać spersonalizowane oferty oraz zniżki, a także cieszyć się prawdziwym komfortem zakupowym na każdym etapie kontaktu z klubem.
To kolejna tego typu współpraca Adyen. Swoje rozwiązania płatnicze spółka dostarcza również między innymi Bayernowi Monachium.
1260 zł
Osoby nieposiadające konta osobistego w Santander Banku Polska od co najmniej 01.09.2023.
Od 01.09.2023
Do wyboru jedna z promocji bazowych: 960 zł + dodatki lub 500 zł + dodatki
960 zł + dodatki (razem 1260 zł)
500 zł + dodatki (800 zł)
do 1260 zł +6%
Łatwy