Przelew na telefon BLIK już teraz jest jedną z najpopularniejszych form przekazywania sobie pieniędzy w Polsce. Zgodnie ze statystykami Polskiego Standardu Płatności (PSP), który jest operatorem BLIKA, tylko w pierwszej połowie 2025 roku z tej możliwości skorzystano ponad 350 mln razy. Liczba ta stanowiła jedną czwartą wszystkich transakcji w systemie BLIK.
Tempo wzrostów może zostać utrzymane dzięki najnowszej kampanii o nazwie „Zrzutkę siana najlepiej robić BLIKIEM”.
Kampania jest częścią serii „Ludzie Ery BLIKA”. Akcja najnowszych działań rozgrywa się na polskiej wsi końca XVIII wieku. Bohaterowie spotów borykają się z różnego rodzaju przeszkodami związanymi ze zbieraniem lub przekazywaniem siana. Kontrastuje z tym porównanie wygodnego i bezpiecznego przekazywania współczesnego „siana” za pomocą przelewów BLIK na telefon.
Spotom kampanii towarzyszy seria stylizowanych przyśpiewek ludowych, promujących zalety wspomnianej usługi. W działaniach bierze udział aktor Mirosław Baka. Za koncept kreatywny odpowiada agencja Change Serviceplan, za zakup mediów – Spark Foundry a za produkcję dom produkcyjny OTOFILM.
Kampania trwa do 31 października. Z poszczególnymi spotami kampanii i przyśpiewkami można zapoznać się na kanale YouTube BLIKA.
6,4% +300 zł
Nowy klient, który nie posiada konta osobistego lub rachunku oszczędnościowego w Banku CIti Handlowym od 31.08.2023.
od 31.08.2023
6,4% +300 zł
Łatwy