Paynow jest bramką płatniczą, której twórcą jest mBank. Jej użytkownikami są sklepy internetowe. Rozwiązanie oferuje siedem metod płatności. Wśród nich znajdują się między innymi portfele cyfrowe i płatności odroczone. Do ich palety dołącza właśnie wielokrotnie opisywana na ZgarnijPremię metoda Click to Pay.
Nowość w bramce Paynow pozwala użytkownikom na ograniczenie płacenia kartą w Internecie do jednego kliknięcia. Dzięki temu klient nie musi już wraz z każdą płatnością wpisywać danych karty, jej daty ważności ani kodu CVC. To wymagane jest jedynie przy pierwszej rejestracji karty w usłudze.
Click to Pay jest dostępne dla wszystkich posiadaczy kart na świecie. Metoda dostępna jest w popularnych platformach sklepowych, a także na gotowych wtyczkach i otwartej dokumentacji technicznej. Jej uruchomienie jest bezpłatne.
To jednak niejedyne nowości w ramach bramki płatniczej Paynow. Od czerwca posiada już oficjalną licencję na integrację z Shopify. Może ją więc włączyć już każdy z klientów w swoim sklepie na platformie. W obszarze bezpieczeństwa płatności nowością jest funkcja Customer ID. Pozwala ona na filtrowanie transakcji kartowych według lokalizacji, typu karty czy zgodności z regulacjami branżowymi.
Szczegółowych informacji dotyczących Paynow udzielają dedykowani doradcy w placówkach mBanku.
Źródło grafiki: mBank
870 zł + 6%
Klienci, którzy nie posiadali konta osobistego w mBanku od przynajmniej 01.01.2022.
Od 01.01.2022
870 zł
Łatwy