Nowi partnerzy podkreślają szereg łączących ich cech. Oba podmioty to marki premium, które chcą w swoich dziedzinach podważyć istniejący porządek za pomocą przełomowych technologicznych innowacji. Te mają sprawdzić się zarówno w sektorze finansowym (Revolut), jak i w sportach motorowych (Audi F1).
Częścią umowy jest szeroka integracja usług finansowych Revolut dla firm (Revolut Business) z operacjami finansowymi zespołu. Kibice będą mogli skorzystać z systemu płatności, akceptacji i procesowania transakcji Revolut Pay podczas zakupów w sklepie internetowym teamu.
„To ważne partnerstwo dla Revolut i przyszłego zespołu Audi F1. Wrzucamy wyższy bieg w drodze do realizacji naszego celu 100 milionów klientów na świecie. Chcemy zbliżyć klientów do F1 i dostarczyć im niezapomniane wrażenia w kluczowym momencie dla tego sportu. Podczas gdy Revolut kwestionuje status quo w finansach, przyszły zespół Audi F1 zamierza zrobić to samo w sportach motorowych. Dzięki wspólnej wizji, globalnym ambicjom i konsekwencji w dążeniu do celu, nasze partnerstwo zdefiniuje na nowo to, co możliwe w Formule 1” – powiedział Nik Storoński, współzałożyciel i CEO w Revolut.
Nowe partnerstwo ma pomóc Revolut przekroczyć próg 100 mln klientów na świecie. Mistrzostwa Świata Formuły 1 są najpopularniejszym cyklem sportowym na świecie. Śledzi je obecnie prawie 820 mln fanów oraz 1,6 mld widzów przed telewizorami (dane za 2024 rok).
50 zł + Plan Revolut Premium za 0 zł
Osoby nieposiadające wcześniej konta w Revolut.
Nowy klient
0 zł za Plan Premium przez 3 miesiące
Bardzo łatwy