zgarnijpremie.pl » Wiadomości » Dostępność produktów i usług priorytetem w Banku BNP Paribas. Instytucja stawia na inkluzywność

Dostępność produktów i usług priorytetem w Banku BNP Paribas. Instytucja stawia na inkluzywność

31 lipca 2025 (Aktualizacja 31.07.2025) Komentarze ok. 2 minut czytania Oceń!
Oceń:
Maciej Korneluk
Humanista z serca, ekonomista z rozsądku. Pasję do promocji bankowych i ich …
[email protected]

Bank BNP Paribas od dawna stawia na większą dostępność produktów i usług dla swoich klientów. W związku z tym zmieniające się w tym kierunku regulacje prawne nie stanowią dla niego problemu.

Przede wszystkim inkluzywność

Niedawno informowaliśmy o tym, że szereg instytucji, nie tylko finansowych będzie musiało zadbać o większą dostępność produktów i usług. Inkluzywność to jedno z założeń ustawy o dostępności produktów i usług, która właśnie weszła w życie. Bank BNP Paribas podkreślał, że tego typu działania są od lat również elementem jego strategii.

„Jednym z fundamentów strategii Banku BNP Paribas jest inkluzywność, którą rozumiemy bardzo szeroko. Dlatego aktywnie działamy na rzecz zapewnienia dostępu do usług bankowych wszystkim, w tym osobom z różnorodnymi potrzebami, które mogą wynikać z wieku, niepełnosprawności, neuratypowości, czy np. z potrzeby odwiedzenia placówki z małym dzieckiem. To wieloaspektowy, wieloletni proces zmian. Obejmuje zarówno likwidowanie barier architektonicznych w centrach Klienta, jak i identyfikowanie oraz ograniczanie innych trudności z jakimi mogą borykać się osoby zainteresowane naszą ofertą. Żeby zmaksymalizować efektywność tych działań, większość zmian konsultujemy z ekspertami, którzy poprzez swoją szczególną perspektywę zwiększają naszą wiedzę o konkretnych potrzebach. Kluczem jest projektowanie uniwersalne, łączące empatię z najlepszymi praktykami user experience” – mówi Piotr Wieczorek, starszy menedżer ds. User Experience w Banku BNP Paribas.

Dostępność produktów i usług w Banku BNP Paribas

Instytucja podkreśla, że spośród 358 centrów Klienta Banku BNP Paribas, 143 to Obiekty bez barier. Oznacza to, że są przystosowane do potrzeb osób z trudnościami w poruszaniu się lub niepełnosprawnymi ruchowo. Wszystkie centra klienta są przyjazne seniorom, co potwierdza certyfikat OK Senior.

W każdym centrum Klienta, a także na bankowej infolinii dostępna jest bezpłatnie usługa tłumacza polskiego języka migowego. Dodatkowo wzory dokumentów są dostępne w formie nagrania audio, wydruku powiększonego oraz wydruku w alfabecie Braille’a. Również bankomaty zostały dostosowane do potrzeb osób niedowidzących. Bank podkreśla, że inkluzywność zwiększają również elementy prostego języka, które stale wprowadza w komunikacji z klientami.

Wszystkie zmiany związane ze zwiększaniem dostępności w Banku BNP Paribas zostały opisane na jego stronie internetowej.


Czytaj więcej

TAG:

Komentarze (0)

Konto Otwarte na Ciebie
Konto Otwarte na Ciebie
Premia

720 zł

Karencja

Klienci, którzy nie posiadali, ani nie współposiadali Konta Otwartego na Ciebie od 19.05.2023.

19.05.2023

Warunki
  • 100 zł do Rossmann za otwarcie konta z kartą oraz jego aktywację;
  • 150 zł za spełnienie poprzedniego warunku i min. 1400 zł wpływów, min. 5 płatność kartą o łącznej wartości min. 350 zł;
  • 150 zł za spełnienie poprzedniego warunku i min. 1400 zł wpływów, min. 5 płatność kartą o łącznej wartości min. 350 zł;
  • 160 zł za spełnienie poprzedniego warunku i min. 1500 zł wpływów, min. 5 płatność kartą o łącznej wartości min. 350 zł i min. 1 przelew na łączną kwotę min. 100 zł;
  • 160 zł za spełnienie poprzedniego warunku i min. 1500 zł wpływów, min. 5 płatność kartą o łącznej wartości min. 350 zł i min. 1 przelew na łączną kwotę min. 100 zł.

+200 zł w Programie Bezcenne Chwile

(szczegóły)

100 zł + 620 zł

Poziom trudności

Łatwy

Złóż wniosek
Przeczytaj poniżej dalszą część