„BLIK STORY – co BLIK to historia” to seria krótkich filmów z narracją prowadzoną z perspektywy głównego bohatera. Każdy z odcinków na podstawie konkretnej historii z życia przedstawia inną funkcję BLIKA. Pokazano więc przelewy na telefon, transakcje zbliżeniowe, płatności kodem w sklepach stacjonarnych i online, a także wypłaty gotówki z bankomatu. Za pomocą autentycznych postaci i historii twórcy podkreślili wiarygodność i funkcjonalność powyższych udogodnień.
„Seria „BLIK STORY” pozwoliła nam oderwać się od wykresów i statystyk, i spojrzeć na BLIKA zupełnie inaczej. Wiemy, że za miliardem transakcji, które nasi użytkownicy zrealizowali w ciągu ostatnich 10 lat, stoją często wzruszające i chwytające za serce, bardzo osobiste opowieści. Jestem przekonany, że każdy z nas może znaleźć własną, niezwykłą, być może nawet zmieniającą życie historię z BLIKIEM w tle” – mówi Krzysztof Ziewiec, dyrektor departamentu marketingu i PR w Polskim Standardzie Płatności, operatorze BLIKA.
Kampania „BLIK STORY – co BLIK, to historia” jest realizowana wyłącznie w kanałach digitalowych – na YouTube i platformach Meta. Pilotażowy odcinek miał swoją premierę w czerwcu. Materiały wyświetlono już ponad 1,78 mln razy. Średni czas oglądania minutowego filmu to 57 sekund, co jest potwierdzeniem skuteczności przekazu.
Koncepcję kreatywną i scenariusze przygotowała agencja Change Serviceplan. Spoty wyreżyserowali Miłosz Sakowski i Marta Kowalska, a za produkcję odpowiada dom produkcyjny MediaReady.
870 zł + 6%
Klienci, którzy nie posiadali konta osobistego w mBanku od przynajmniej 01.01.2022.
Od 01.01.2022
870 zł
Łatwy