Bank Millennium Virtual Vibes w całości realizowany był na platformie Roblox. W tym roku odbyła się już druga edycja tego wydarzenia. Jego gwiazdami byli czołowi przedstawiciele polskiej sceny rap młodego pokolenia. Mowa o Bambi, Chivasie i Tymku. Oprócz ich koncertów uczestnicy mogli również wziąć udział w wirtualnych konkursach i grach.
Tak szeroka oferta z pewnością pomogła w osiągnięciu rekordu frekwencyjnego. Liczba graczy na festiwalu przekroczyła poziom 336 tysięcy osób. Transmisje live przyciągnęły z kolei blisko 80 tys. widzów.
„Skala zaangażowania publiczności przekroczyła nasze oczekiwania. Bank kolejny raz mógł być razem ze swoimi klientami. Połączyliśmy się w wirtualnym świecie, by wspólnie doświadczyć święta muzyki i gamingu. Cieszy nas popularność największej na festiwalu strefy, czyli przygotowanego przez nas magentowego miasteczka. Udało nam się w nim połączyć zabawę z edukacją finansową, tak istotną dla żyjącego w tech świecie młodego pokolenia. Loty deskolotką lub paralotnią oraz pelerynki z logotypem banku wzmacniały zaangażowanie użytkowników, a wirtualny odpowiednik naszej bankowej aplikacji naturalnie nawiązywał do bogatych możliwości, które otwieramy przed użytkownikami w świecie realnym” – podkreśla Tomasz Milewski, starszy ekspert w Departamencie Komunikacji Marketingowej Banku Millennium.
Główny koncert odbywał się w połowie czerwca. Nowością była ponad 2,5-godzinna transmisja live na TikToku. Bank Millennium był głównym partnerem wydarzenia. Za koncepcję, realizację i jego promocję odpowiadała agencja Game Changer (Group One). Za strategię i zakup mediów agencja mediowa Starcom, a za opracowanie kreacji reklamowych – Change Serviceplan.
Źródło grafiki: Bank Millennium
800 zł + 5,5%
Klienci, którzy nie posiadają konta osobistego Banku Millennium od 01.01.2021.
Od 01.01.2021
600 zł +200 zł
Łatwy