„Na wła$ny rachunek” jest pierwszym serialem dotyczącym planowania finansowego na TikToku. Inicjatywa ING Banku Śląskiego jest kolejnym przykładem działań instytucji, które mają na celu wsparcie młodych ludzi w zarządzaniu budżetem i korzystaniu z okazji, które się przed nimi otwierają.
Z serialu widzowie dowiedzą się, w jaki sposób podejmować na co dzień coraz lepsze decyzje finansowe. Każdy z odcinków zawierać będzie wskazówki i podpowiedzi dotyczące rozwiązań z aplikacji Moje ING, które mogą w tym pomóc. Znajdą się w nim również informacje dotyczące promocji, okazji i rabatów, z których warto skorzystać.
Serial ma w założeniu łączyć ze sobą rozrywkę i praktyczną wiedzę o pieniądzach. Jedną z jego głównych bohaterek będzie znana z TikToka Gincia. W jednym z odcinków pojawi się również twórca internetowy Mateo Brunetti, który z sukcesem przyciąga w internecie fanów, łącząc kuchnię, lifestyle i humor.
Produkcję można oglądać za pośrednictwem profilu banku ING na TikToku. Za koncept i przygotowanie serialu odpowiada Agencja Gong, za promocję – Media Hub.
ING Bank Śląski jest obecny na tej platformie już od 2022 roku. Obecnie jego profil na TikToku śledzi prawie 100 tys. osób. To najlepszy wynik spośród wszystkich polskich banków, które mają tam swój profil.
Źródło grafiki: ING Bank Śląski
do 828 zł + do 5,5%
Osoby nieposiadające konta od 01.10.2023.
od 01.10.2023
do 828 zł
Łatwy