zgarnijpremie.pl » Wiadomości » Kampania „We did it in Poland”. BLIK partnerem inicjatywy

Kampania „We did it in Poland”. BLIK partnerem inicjatywy

21 marca 2025 (Aktualizacja 21.03.2025) Komentarze ok. 1 minuta czytania Oceń!
Oceń:
Maciej Korneluk
Humanista z serca, ekonomista z rozsądku. Pasję do promocji bankowych i ich …
[email protected]

Polska innowacja, która zmieniła rynek płatności. Tak kampania „We did it in Poland” przedstawia system BLIK.

Kampania „We did it in Poland”

Kampania „We did it in Poland” ma na celu walkę ze szkodliwymi stereotypami i jednoczesne pobudzenie europejskich inwestorów do współpracy z polskimi firmami. Jej organizatorem jest Fundacja WłączeniPlus, a działania są realizowane pod patronatem polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej. Inicjatywa podkreśla udział Polski w rozwoju regionu Europy Środkowej. Prezentuje także projekty i rozwiązania technologiczne, które powstały nad Wisłą i dziś skutecznie konkurują na rynkach europejskich.

BLIK przepisem na sukces po polsku

Ich przykładem jest BLIK — jeden z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych brandów fintech w Polsce. Nic więc dziwnego, że jako innowacja, która przyczynia się do rozwoju polskiej gospodarki, znalazł się w gronie partnerów prezentowanych w kampanii.

„Kampania „We did it in Poland” udowadnia, z jak wielu projektów, które powstają i rozwijają się w Polsce, możemy być dumni. Niezależnie od tego, czy spojrzymy na branżę fintech, nowe technologie i przemysł, czy rozwiązania nastawione na wspieranie zrównoważonego rozwoju, mamy się czym chwalić na arenie międzynarodowej. Cieszy nas, że BLIK jest częścią kampanii, która pokazuje Polskę jako kraj ambitnych ludzi i konkretnych innowacji. Czas polskiej prezydencji w Radzie UE to doskonały moment, by prezentując się na arenie międzynarodowej, wzmacniać przekonanie, że produkty i usługi tworzone w Polsce mają potencjał daleko wykraczający poza granice naszego kraju” – mówi Monika Król, wiceprezeska Polskiego Standardu Płatności, operatora BLIKA.

Międzynarodowa inauguracja kampanii odbyła się 19 marca podczas konferencji „The Competitiveness & Security Business Summit 2025” w Brukseli.


Czytaj więcej

TAG:

Komentarze (0)

Konto Przekorzystne
Konto Przekorzystne
Premia

400 zł + 6%

Karencja

Klienci, którzy nie posiadali konta w Banku Pekao od 01.09.2023 do 30.09.2025.

od 01.06.2023

Warunki
  • 100 zł za otwarcie Konta Przekorzystnego z kartą i bankowością elektroniczną oraz zgodami marketingowymi;
  • 300 zł (po 100 zł) za zapewnienie min. 500 zł wpływów oraz wykonanie min. 5 płatności kartą w każdym z 3 miesięcy;
  • zniżka -50% do Costa Coffee za otwarcie konta z kartą i zainstalowanie aplikacji sieci kawiarni.

szczegóły

100 zł +300 zł

Poziom trudności

Bardzo łatwy

Złóż wniosek
Przeczytaj poniżej dalszą część