Rosnąca popularność związana z wygodą rozwiązania e-Urząd Skarbowy jest przyczyną ciągłego rozwoju jej funkcjonalności. Pod koniec stycznia rozpoczęło się wdrożenie aplikacji mobilnej e-Urząd Skarbowy. Rozwiązanie w tej formie jest obecnie dostępne dla osób fizycznych, gdzie mogą na przykład rozliczyć swój roczny PIT.
Funkcjonalność jest dostępna w trzech językach: polskim, angielskim i ukraińskim. Można ją pobrać bezpłatnie w sklepach Google Play i App Store. W czerwcu 2025 roku mają z niej móc korzystać również organizacje.
Szybciej, bo do końca marca użytkownicy zarówno desktopowej, jak i mobilnej wersji serwisu będą mieli do dyspozycji nową metodę płatności.
W tym czasie KAS udostępni im możliwość opłacenia swoich zobowiązań podatkowych za pomocą karty płatniczej. Obecnie mogą w tym celu skorzystać z przelewu typu Pay-By-Link lub z BLIKA.
To tylko jedna z planowanych na lata 2024-2028 usług proklienckich zapowiadanych przez Krajową Administrację Skarbową. W planach instytucji jest między innymi również nowa usługa w ramach Multikanałowego Centrum Komunikacji. Dzięki niemu osoby, które komunikują się za pomocą języka migowego, będą mogły skorzystać z wideorozmowy z ekspertem Krajowej Administracji Skarbowej.
400 zł +8,6% do 50 tys. zł
Nowy klient, który nie posiada konta osobistego w Nest Banku od przynajmniej 01.01.2021.
01.01.2021
Za otwarcie Nest Konta jako nowy klient z kartą oraz wyrażonymi zgodami marketingowymi i w każdym z 8 miesięcy:
400 zł zwrotu
Łatwy