Założeniem kampanii jest prezentacja marki Revolut w nowy, ekscytujący sposób. W tym celu w „Banking and Beyond” postawiono na działania wielowymiarowe. Będą one połączeniem filmu, reklamy zewnętrznej, także cyfrowej oraz audio i działań w mediach społecznościowych. Motywem przewodnim kampanii jest proste przesłanie — wiara w bankowość, w której wszystko jest możliwe.
„Kampania Banking and Beyond oddaje magię możliwości drzemiących w kieszeni każdego klienta Revolut i więź emocjonalną między ludźmi a ich pieniędzmi. W Revolut każdy nasz ruch ma na celu zapewnienie naszym klientom większych możliwości i wykraczanie poza to, co oferują im tradycyjne instytucje finansowe. Chcemy być bankiem pierwszego wyboru dla naszych klientów. Kampania ilustruje te ambicje wobec marki Revolut na rok 2025 i lata kolejne” – powiedział Antoine Le Nel, Chief Growth and Marketing Officer, Revolut.
Marketingowy spot to dzieło Iana Ponsa Jewella. Jego bohaterką jest kobieta, która wyciągając kartę Revolut, przenosi się do finansowego uniwersum. Ten świat daje jej multum aktywności i możliwości związanych z zarządzaniem pieniędzmi. Kampania ma być rozwijana z wykorzystaniem platform streamingowych takich jak Netflix, Amazon i BVOD i TikTok. Jej zasięg obejmie 20 krajów, wśród których znajdzie się Polska.
„Tworzenie spotu było niezwykle skomplikowane. Chcieliśmy zrobić coś bardzo autentycznego, z prawdziwym sercem, mimo całkowicie wykreowanej rzeczywistości, w której rozgrywają się sceny. Wymagało to ogromnego zaufania na każdym poziomie, od agencji po klienta. Dowodem jest to, że film powstał. Efekt końcowy sprawia niezwykłe wrażenie, jak na spot komercyjny. To była cudowna podróż dla całej naszej ekipy z zespołu Anomaly i Revolut. Nowy punkt odniesienia” – powiedział reżyser Ian Pons Jewell.
Kampanię zrealizowano we współpracy z Builders Club i TimeBased Arts.
Źródło grafiki: Revolut
50 zł + Plan Revolut Premium za 0 zł
Osoby nieposiadające wcześniej konta w Revolut.
Nowy klient
0 zł za Plan Premium przez 3 miesiące
Bardzo łatwy