Ogólnopolska inicjatywa Banku BNP Paribas rozpoczęła się już w 2016 roku. Podczas wszystkich edycji programu „Dzieciaki do rakiet” zorganizowano łącznie około 10 tys. pokazowych lekcji tenisa dla dzieci. Dodatkowo przeszkolono nauczycieli oraz przekazano sprzęt tenisowy do kilkudziesięciu szkół. Ambasadorkami akcji były między innymi Iga Świątek, czy Urszula Radwańska.
„Grupa BNP Paribas jest związana z tenisem od ponad 50 lat i jest jednym z największych sponsorów tego sportu na świecie. Chcemy promować tę dyscyplinę sportu na różne sposoby i otwierać ją na nowe osoby, by był to sport dla wszystkich. Tak właśnie powstał pomysł akcji „Dzieciaki do Rakiet”, z której jesteśmy niezmiernie dumni. Mamy nadzieję, że dzięki kolejnej edycji programu oraz organizowanemu konkursowi, jeszcze więcej dzieci i dorosłych odkryje radość płynącą z rywalizacji oraz zaangażuje w tę dyscyplinę także swoich bliskich” – mówi Małgorzata Wasiuk, dyrektorka Departamentu Strategii Marki i Aktywizacji w Banku BNP Paribas.
Ważnym elementem rozpoczynającej się właśnie kolejnej edycji programu jest konkurs z nagrodami. Jego ideą jest promocja aktywnego stylu życia i tenisa wśród najmłodszych, ich rodziców oraz trenerów. By wziąć w nim udział, należy nagrać inspirujące wideo z odpowiedzią na pytanie: „Dlaczego warto grać w tenisa?” i przesłać je poprzez stronę konkursową. Po pozytywnej weryfikacji bank umieści je w konkursowej galerii, gdzie powalczy o głosy internautów.
W konkursie można wygrać jeden z 15 zestawów 1200 piłek tenisowych. 10 zestawów trafi do klubów, które zdobędą najwięcej głosów internautów. Pozostałe zostaną rozdzielone na podstawie opinii jury.
680 zł
Klienci, którzy nie korzystali z promocji Konta Otwartego na Ciebie przez ostanie 12 miesięcy.
12 miesięcy
680 zł
Bardzo łatwy