zgarnijpremie.pl » Wiadomości » Certyfikat prostej polszczyzny dla Banku Millennium. Doceniono język odpowiedzi na reklamacje

Certyfikat prostej polszczyzny dla Banku Millennium. Doceniono język odpowiedzi na reklamacje

14 października 2024 Komentarze ok. 1 minuta czytania Oceń!
Oceń:
Maciej Korneluk
Humanista z serca, ekonomista z rozsądku. Pasję do promocji bankowych i ich …
[email protected]

Kolejne wyróżnienie dla Banku Millennium. Tym razem chodzi o certyfikat prostej polszczyzny przyznany za odpowiedzi na reklamacje składane w banku.

Certyfikat prostej polszczyzny

Certyfikat prostej polszczyzny to inicjatywa stworzona przez Pracownię Prostej Polszczyzny przy Uniwersytecie Wrocławskim. Jednostka oprócz działań certyfikacyjnych prowadzi również szkolenia tematyczne i audyty językowe. 

Certyfikat prostej polszczyzny jest przyznawany na podstawie analizy ilościowej i jakościowej tekstu. Eksperci otrzymali do oceny losowo wybrane zanonimizowane teksty odpowiedzi reklamacyjnych konkretnych instytucji. Ich zadaniem było ocenienie ich pod kątem prostego języka.

Bank Millennium z certyfikatem

Większość dokumentów Banku Millennium analizowanych przez kapitułę certyfikacyjną uzyskało wysoki współczynnik prostego języka (od 70 do 100%). Osiągnięty wynik zaskutkował przyznaniem odpowiedzi na reklamacje w Banku Millennium certyfikatu prostej polszczyzny.

„Na tę pozytywną ocenę pracuje na co dzień kilkadziesiąt osób Wydziału Relacji z Klientami Banku Millennium. Poza kompetencjami językowymi wykazują się również empatią i zrozumieniem sytuacji naszych klientów. Od początku wdrażania prostego języka w banku wiedzieliśmy, że te działania przekładają się na satysfakcję z usług. Jest to bardzo istotny obszar w naszej działalności” – mówi Magdalena Suchanek, dyrektorka Departamentu Jakości.

Wyróżnienie jest efektem wieloletnich działań Banku Millennium. Już w 2020 roku podpisał on „Deklarację banków w sprawie standardu prostego języka”. To inicjatywa 21 banków, by tworzyć teksty proste i w pełni zrozumiałe dla odbiorców. Dodatkowo bank stale prowadzi szkolenia dla swoich pracowników, które uczą ich komunikacji w prostym języku, 

Równocześnie upraszczana jest forma kluczowych dokumentów dla klientów banku, a także komunikacji z klientami za pomocą SMS-ów i powiadomień w aplikacji.


Czytaj więcej

TAG:

Komentarze (0)

Konto Millennium 360º
Konto Millennium 360º
Premia

650 zł + 6,25%

Karencja

Klienci, którzy nie posiadają konta osobistego Banku Millennium od 01.01.2021.

Od 01.01.2021

Warunki
  • 250 zł za otwarcie konta, logowanie do aplikacji mobilnej, zapewnienie w ciągu 10 dni od otwarcia konta min. 1000 zł wpływu i jedną płatność kartą/BLIK;
  • 250 zł za zalogowanie się do aplikacji oraz wydanie kartą/BLIK min 500 zł, min. jedno logowanie do aplikacji mobilnej i zapewnienie min. 1000 zł wpływów w każdym z 5 miesięcy ;
  • 150 zł za zapewnienie min. 1000 zł wpływów pochodzących z wynagrodzenia, renty, emerytur przynajmniej w 2 z 3 miesięcy.

(czytaj więcej)

250 zł/250 zł/150 zł

Poziom trudności

Łatwy

Złóż wniosek
Przeczytaj poniżej dalszą część