Bank informuje w nim, że w związku z sytuacją powodziową w Polsce część placówek i bankomatów może być obecnie nieczynna. Apeluje ponadto do klientów, by przed wizytą w placówce sprawdzili na stronie internetowej Santander Bank Polska to, czy jest ona obecnie otwarta. Bieżących informacji na temat dostępności poszczególnych bankowych oddziałów udziela również bankowa infolinia.
W przypadku niemożności skorzystania z obsługi w wybranym oddziale bank sugeruje, by operacje w miarę możliwości realizować samodzielnie za pośrednictwem Santander internet lub Santander mobile. Klienci bankowości korporacyjnej mogą ponadto kontaktować się z centrami obsługi. Ich wykaz znajduje się na stronie internetowej banku.
W komunikacie zapewniono również, że w przypadku placówek, które są niedostępne z powodu powodzi lub podtopienia powrót do obsługi nastąpi tak szybko, jak to tylko możliwe. Niezależnie od ich dostępności środki klientów nie są zagrożone.
Santander Bank Polska apeluje, by klienci mieli teraz na uwadze przede wszystkim ochronę własnego zdrowia, życia i zachowanie bezpieczeństwa.
1200 zł +4%
Osoby nieposiadające konta osobistego w Santander Banku Polska od co najmniej 01.11.2022.
Od 01.11.2022
1200 zł
Łatwy