Na potrzeby badania klienci, którzy posiadali konto osobiste w banku, kontaktowali się z nim w celu założenia konta dla swojego dziecka. W tym celu wykonano 130 rozmów telefonicznych z bankowymi konsultantami. Wysłano również 130 wiadomości mailowych z zapytaniem o ofertę bankową dla dzieci. Poza jej podstawowymi parametrami dopytywano również między innymi o limity płatności i mechanizmy kontroli finansów dzieci przez rodziców.
Na podstawie wyników przeprowadzonego badania uznano, że to Bank Millennium charakteryzuje się najlepszą obsługą klienta w kanałach zdalnych. Doceniono szczególnie świetny poziom obsługi przez konsultantów na infolinii oraz w korespondencji elektronicznej.
„Nasza oferta dla młodych klientów i usługi są unikatowe. Stanowią dla nich doskonałe wsparcie, ale też pomagają i ułatwiają codzienne obowiązki rodzicom. Klienci to doceniają. Przedstawiając ofertę, patrzymy indywidualnie na każdego z rozmówców, mając świadomość, że dla każdego z nich różne kwestie mogą być najważniejsze. Tak wysoka ocena ze strony ekspertów rankingu Instytucja Roku to dla nas duże wyróżnienie i bardzo za nie dziękujemy. Najbardziej jednak chciałbym podziękować swoim koleżankom i kolegom, którzy każdego dnia kontaktują się z naszymi klientami – kolejny raz udowadniacie, że jesteście najlepsi. Gratuluję” – mówi Rafał Dywan, dyrektor Departamentu Bankowości Bezpośredniej w Banku Millennium.
Instytucja Roku to ranking organizowany przez portal MojeBankowanie.pl. Jego pełne wyniki dostępne są na stronie internetowej organizatora.
Źródło grafiki: Informacje prasowe Banku Millennium
650 zł + 6,25%
Klienci, którzy nie posiadają konta osobistego Banku Millennium od 01.01.2021.
Od 01.01.2021
250 zł/250 zł/150 zł
Łatwy